کد خبر: 968554
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: مس انجرد یکی از ظرفیت‌های مهم معدنی این شهرستان می‌باشد که ضرورت دارد با پیگیری‌های لازم مسوولان و دست‌اندرکاران فاز دوم این پروژه آغاز شود تا یکی از خواسته‌های مهم مردم منطقه برای اشتغال جوانان فراهم شود.

 بیت‌الله عبداللهی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، ایجاد فرصت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری را یکی از نیازهای اصلی منطقه برای رونق کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: مس انجرد یکی از ظرفیت‌های مهم معدنی این شهرستان می‌باشد که ضرورت دارد با پیگیری‌های لازم مسوولان و دست‌اندرکاران فاز دوم این پروژه آغاز شود تا یکی از خواسته‌های مهم مردم منطقه برای اشتغال جوانان فراهم شود.

وی از انتقال تمام تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه در دست احداث آهک هیدراته اهر خبر داد و افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این پروژه مهم و اشتغال‌زا طی سال‌جاری آغاز شده و با بازدید وزیر صمت از این پروژه و دستورات لازم در اجرای آن تسریع شده که امیدواریم این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه سخنان خود گفت: با اتمام این پروژه زمینه اشتغال برای بیش از 200 نفر فراهم می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شهرک صنعتی فعلی اهر را جوابگوی سرمایه‌گذاران ندانست و خواستار تسریع در مکان‌یابی و آغاز عملیات اجرایی شهرک دوم صنعتی اهر شد.

این نماینده مجلس با اشاره به محدودیت دولت در بحث سرمایه‌گذاری، رونق و توسعه شهرستان اهر را منوط به جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری، معدن و صنایع تبدیلی عنوان کرد و از مسئولان خواست از کاغذبازی‌ها و سر دواندن مردم پرهیز کنند و به فکری کاهش مراجعات مردمی به تعریف سامانه‌های ویژه بدون مراجعه به ادارات باشند.

عبداللهی، راه‌اندازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای خواهران با مجوز شورای گسترش وزارت علوم و ایجاد دانشگاه فرهنگیان با موافقت وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در شهرستان اهر خبر داد و افزود: از سال تحصیلی جدید این مراکز آموزش عالی فعالیت خود را در اهر آغاز می‌کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس همچنین خواستار تسریع در انتقال پلیس راه از محدوده شهری اهر به محل جدید تعیین شده شد.

عبداللهی، نارضایتی مردم از شهرداری را به حق برشمرد و افزود: متأسفانه نبود درآمد و عدم اختصاص قیر رایگان به شهر بالای 100 هزار نفری اهر این شهرداری را با مشکل مواجه کرده که امیدواریم با مدیریت جدید شورای شهر اهر و همکاری شهرداری باب جدیدی در توسعه شهری اتفاق بیافتد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر