کد خبر: 967658
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
اولین جشنواره "آشپزی با قارچ"
قارچ یکی از منابع غذایی بسیار خوشمره و مفید برای بدن است که سرشار از ویتامین و پروتئین‌هایی است که می‌تواند برای گیاهخواران جایگزین خوبی برای گوشت شود.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، همزمان با سال رونق تولید و در راستای حمایت از تولید داخلی، اولین جشنواره "آشپزی با قارچ" ترویج غذای سالم و معرفی شرکت قارچ یکتای سپاهان به عنوان بزرگترین تولید کننده در صنعت قارچ کشورشامگاه چهارشنبه در ستی سنتراصفهان برگزار شد.

شرکت قارچ یکتای سپاهان در سال 1382 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 2 هکتار واقع در 60 کیلومتری شرق اصفهان و در شهر محمدآباد جرقویه آغاز نمود سپس برای اولین بار در منطقه مرکزی ایران، موفق به تولید کمپوست بلوک مکانیزه با بهترین کیفیت با دستگاه های ساخت داخل و تولیدات دیگری نیز از قبیل تولید بذر قارچ(اسپان)، خاک پوششی و انواع محصولات قارچ فرآوری شده (بلنچ قارچ، قارچ خشک، ترشی قارچ و...) نیز به تولیدات این شرکت اضافه شد. و درحال حاضر شرکت قارچ یکتای سپاهان به عنوان بزرگترین تولید کننده کمپوست بلوک مکانیزه ، بذر(اسپان) ، قارچ خوراکی، قارچ فرآوری و خاک پوششی درمنطقه مرکزی ایران با اشتغالزایی 400 نفر به صورت مستقیم و حدود 2000 نفر غیر مستقیم مشغول فعالیت می  باشد.

در این جشنواره 450 نفر کدبانوو آقا ازا صفهان و شهرستان های تابعه استان ، همچنین خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم و مسئولان جشنواره آشپزی با قارچ شرکت نمودند وهنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند که پس از اعلام نظرات داوران به نفرات برتر جوایزی از قبیل سکه بهار ازادی و جوایز نقدی و هزینه مشهد مقدس اهدا شد.

اجرای موسیقی، و مسابقه بین شرکت کنندگان بخشی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.

شاین ذکراست ؛این شرکت موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر و همچنین دریافت تندیس واحد اقتصادی نمونه در گروه شرکت های تولیدی از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و استانداری اصفهان و همچنین موفق به اخذ لوح تقدیر کشاورز نمونه از سوی جهادکشاورزی شهرستان اصفهان می باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر