کد خبر: 967277
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
معاون حقوقی، امور مجلس
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: مدعی کسب سکوهای المپیک ۲۰۲۰ هستیم و امروز شعار، اراده و انسجام وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران باید در کسب سکوهای المپیک 2020 باشد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، جمشید قلی‌زاده دوشنبه‌شب در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی استان کردستان که در اداره ورزش و جوانان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز شعار، اراده و انسجام  وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران باید در کسب سکوهای المپیک 2020 باشد تا بتوانیم در شان ورزش ایران به موفقیت برسیم.

 وی افزود: خوشبختانه امروز در کشور شاهد توسعه و رشد ورزش ایران در  رقابت‌های جهانی هستیم. 

قلی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: استان کردستان در بخش قهرمانی یکی از محوری‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و این شایان توجه بیشتر به این استان است.

وی به جذب اسپانسر برای ورزش کردستان گریزی زد و تصریح کرد: برای جذب اسپانسر به ورزش کردستان در بخش تیمی و فردی قطعا برنامه‌هایی را تدوین خواهیم کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: یکی از کارنامه‌های موفق ورزش ایران و کردستان مربوط به بخش بانوان است که باید بیش از این به آن توجه شود.

وی افزود: با این روال پیشرفت ورزشکاران ایرانی قول می‌دهم در بازی‌های 2024 ایران به جایگاه بسیار خوبی در جهان دست خواهد یافت.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدوارم در آینده نه چندان دور استان کردستان را در بین استان‌های برتر کشور در رشته‌های ورزشی گوناگون ببینیم.

در انتهای این مراسم از ورزشکاران موفق در رشته‌های قایقرانی، کشتی، موی‌تای، فوتبال، فوتسال، دوومیدانی، تکواندو، جودو، سوارکاری و ... تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2330/79

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر