کد خبر: 967274
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:
اصفهان شهری است که میزان افسردگی، اضطراب، نگرانی، التهاب و نزاع در آن بالا است اما این داستان مربوط به همه ایام اصفهان نبوده و نیست.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به عنوان آخرین ناطق با اشاره به پویایی گوشه و کنار شهر اصفهان مطرح کرد: این نکته از قبل در رسانه‌ها در نتیجه بررسی‌هایی مشخص شده که اصفهان شهری است که میزان افسردگی، اضطراب، نگرانی، التهاب و نزاع در آن بالا است اما این داستان مربوط به همه ایام اصفهان نبوده و نیست.

کوروش محمدی افزود: اگر در شرایطی مقطعی به واسطه مشکلات روز و فشارهایی که هست از جمله خشکی زاینده‌رود و فشار اقتصادی مردم از قضایا تأثیر می‌پذیرند نمی‌توان گفت که مردم شهر اصفهان این ویژگی‌ها را دارند و این ظلم در حق اصفهان است که این شهر زنده و پویا را به عنوان شهری افسرده معرفی کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در همه جای ایران هست و البته اصفهان هم مستثنا نیست، به عنوان مثال در اصفهان مشکلاتی از قبیل حاشیه‌نشینی را داریم که می‌تواند آثار سوئی را بر پویایی و سرزندگی شهری داشته باشد، اما این به این معنا نیست که ما دست روی دست بگذاریم و نظاره‌گر این فضا باشیم که به مردم آسیب می‌رساند.

محمدی در ادامه ابراز کرد: امروز اگر بخواهیم یک ارزیابی داشته باشیم سرزندگی و پویایی و نشاط را می‌توانیم در شهر اصفهان احساس کنیم، شاید شرایط آرمانی را نداشته باشیم اما می‌توان گفت که گام‌های خیلی خوبی در شهر برداشته و شهر به آن سمت می‌رود، این فضا به مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های استان این نوید را می‌دهد که باید برنامه‌ریزی کرد و این شهر تغییرپذیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر