کد خبر: 965380
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
مسئولان باشگاه استقلال برای حضور در فصل جدید فوتبال ایران قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان خود را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کردند، اما نوبت به کادر فنی و چند خارجی نرسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال استقلال درحالی خود را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های فوتبال آماده می‌کند که هنوز زمان برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر مشخص نیست.

بعد از ظهر امروز تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به همراه تنی چند از اعضای کادر فنی آن‌ها با حضور در هیات فوتبال استان تهران، قرارداد‌های این فصل خود را ثتب کردند.

سینا خادم پور بازیکن جوان آبی پوشان نخستین نفری بود که قراردادش را رسما برای فصل بعد به ثبت رساند و پس از وی نیز وریا غفوری بازیکن باتجربه و کاپیتان این فصل آبی پوشان اقدام به ثبت قرارداد نمود. سایر بازیکنان این تیم نیز پس از غفوری قراردادشان را ثبت کردند.

علی دشتی، سیاوش یزدانی و میلاد باقری تنها بازیکنان استقلال هستند که امروز قراردادشان ثبت نشد و با هماهنگی‌های مسئولان باشگاه، قرارداد آن‌ها در روز‌های آینده ثبت خواهد شد.

به جز بازیکنان، اعضای ایرانی کادرفنی، سرپرستی، تدارکات و پزشکی باشگاه استقلال هم قراردادشان را ثبت کردند تا آبی‌ها روز پر کاری را در هیات فوتبال سپری کرده باشند.

به جز سه بازیکن اعلام شده، بازیکنان خارجی استقلال به همراه اعضای کادر فنی خارجی این تیم هم قراردادشان به ثبت نرسیده که این کار هم با هماهنگی مدیران باشگاه در روز‌های آتی انجام خواهد شد.

استقلالی‌ها مثل سایر تیم‌های لیگ برتری تمرینات آماده سازی خود را پشت سر گذاشته و آماده آغاز فصل نوزدهم لیگ برتر هسند. فصلی که تاریخ آغاز آن هنوز مشخص نیست. شاگردان استراماچونی در روزی که هنوز مشخص نیست، کارشان را با حضور در تبریز و رویارویی با ماشین سازی در فصل جدید آغاز خواهند کرد.

جواد زرینچه در مورد آخرین وضعیت استقلال برای حضور در لیگ برتر گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد که استقلال نتواند در لیگ شرکت کند. این مشکلات حل شدنی است. ما سعی می‌کنیم جوری تمرین کنیم که نه زمین انقلاب را از دست بدهیم و نه زمین نفت را.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکنان جدیدی که به جمع آبی پوشان اضافه شده اند، گفت: بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم. شرایط ما خوب است و راضی هستیم.

زرینچه در مورد اینکه آیا این تیم شرایط قهرمانی را دارد گفت: ما قول قهرمانی نمی‌دهیم، ولی تا روز آخر می‌جنگیم تا قهرمانی را به دست بیاوریم و استقلال این شرایط را با این بازیکنان و کادرفنی دارد. من می‌بینیم که فتحی و همکارانش تلاش می‌کنند تا مشکلات مالی را برطرف کنند تا استقلال بدون مسائل حاشیه‌ای وارد مسابقات شود.



منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار