کد خبر: 965037
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
مدیرکل بازرسی، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون حساب بانکی در کشور دارد، گفت: غالب بر ۷ میلیون دستگاه پوز بدون هویت وجود دارد که برای سازمان نقطه کور است.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی خانی گفت: کشف تقلب، پولشویی و جلوگیری از فرار مالیاتی و داشتن اقتصاد شفاف‌تر، میوه سازمان امور مالیاتی است که اکنون در حال چیده‌شدن است. خانی گفت: در سه سال گذشته، اقدامات لازم برای دریافت صورتحساب‎های بانکی حدود ۱۷ هزار مؤدی مشکوک به فرار مالیاتی و همچنین تفکیک و ارسال اطلاعات به ادارات‎ کل جهت شناسایی مؤدیان و مطالبه و وصول مالیات متعلقه انجام گرفته‌است. وی افزود: ریشه همکاری نکردن‌ها با سازمان امور مالیاتی به زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی برمی‌گردد. سازمان امور مالیاتی زمانی می‌تواند موفق عمل کند که ماده ۱۶۹ مکرر به درستی عمل شود و سامانه صندوق‌های فروشگاهی راه‌اندازی شود. سازمان امور مالیاتی صرفاً برای کسب درآمد نیست، بلکه برای شفاف‌سازی و مقابله جدی با فساد است.
خانی با اعلام اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون حساب بانکی در کشور دارد، گفت: غالب بر ۷ میلیون دستگاه پوز بدون هویت وجود دارد که برای سازمان نقطه کور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار