کد خبر: 962822
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
رسول سنائی‌راد
پس از برملا شدن هویت برخی حساب‌ها و کانال‌های متعلق به عناصر وابسته به سازمان منافقین و فیک بودن پیام‌های ارسالی از سوی آن‌ها در فضای مجازی، اخیراً تصاویر مربوط به حضور منافقین در پشت میز‌های تجهیز شده به لوازم فعالیت در فضای مجازی که از کمپ آنان در کشور آلبانی تهیه گردیده، تشکیلاتی و سازمان یافته بودن آن هم به اثبات رسید.

منافقین که روزگاری با فریب عناصر نوجوان و جوان با شعار‌های اغواگرانه جامعه بدون طبقه توحیدی، برابری و برپایی عدالت و... مدعی سازمان‌دهی میلیشیایی مسلح برای مبارزه با امپریالیسم بود، امروز که آن عناصر فریب خورده به سن پیری رسیده‌اند و میانگین سن ۶۰ سالگی را تجربه می‌کنند، آنان را لشکریان خدمتگزار به امپریالیسم غربی و سرمایه‌داری به سردمداری امریکای جنایتکار تبدیل و برای فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغی و فشار به مردم کشورمان به عناصر اقدام نیابتی در فضای مجازی تبدیل کرده‌اند.

همانگونه که منافقین با کوچ به عراق در دهه ۶۰ به عناصر پیاده نظام صدام در جنگ علیه کشورمان به شکل نیابتی به نفع صدام عمل می‌کردند و در سالیان گذشته با فرصت به تروریسم تکفیری همین نقش نیابتی را حفظ کرده بودند، اینک با کوچ به آلبانی با حمایت امریکا و متحدان غربی آن به خدمت جنگ نیابتی آنان در فضای مجازی درآمده و با جعل عناوین کذب به تولید و بازنشر پیام‌های ساختگی و سفارشی علیه کشورمان روی آورده‌اند. اقدامی که ادامه همان خیانت‌های گذشته به مردم ایران و خوش خدمتی به اربابان غربی برای ادامه زیست انگلی و وابسته خود در شرایط آوارگی و نابسامانی و همچنین اجرای کورکورانه فرامین سران خودفروخته و فرصت‌طلب‌شان محسوب می‌شود.

گرچه خصلت‌هایی، چون خداحافظی با ارزش‌ها و مبانی اخلاقی، فقدان احساسات و تقیدات میهن‌دوستانه، نوکرمآبی و سازش با بیگانه و غیرت هویتی با کشور و مردم خود و... اجرای هرگونه نقش سفارشی و خوش‌خدمتی به بیگانه را در هر شکل و میزانی به منافقین می‌دهد، اما همانگونه که همکاری و خدمات این عناصر خودفروخته به صدام و گروهک تکفیری-تروریستی داعش نافرجام مانده و اقدامات تروریستی داخلی آنان در دهه ۶۰ و ۷۰ پیامدی جز روسیاهی برایشان به‌بار نیاورد، حضور سازمان‌یافته آنان هرچند متکی به آموزش و تجهیز اربابان غربی در پیشرفته‌ترین سطح هم باشد، همان سرنوشت میلیشیای مسلح دوران ترور‌های داخلی و ارتش به‌اصطلاح ملی تجهیز شده توسط صدام در دوران جنگ تحمیلی و گروه مجاهد دوران جولان داعشی‌ها را پیدا خواهد کرد. عواملی این سرنوشت شوم را پدید می‌آورند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

۱- آمیختگی این اقدامات با خیانت و تضاد آن با فطرت عناصر به استخدام گرفته شده که نه‌تن‌ها خلأ انگیزشی را پدید می‌آورد، بلکه سرخوردگی و احساس بطالت و بیهودگی را نیز در آنان تشدید و هرگونه کارآمدی و اثربخشی را سلب می‌کند.

۲- عدم تناسب سن و سال عناصر به‌کارگیری شده با اقتضائات فعالیت در عرصه مجازی که گرچه به مدد لجستیک متصل به پول‌های نفتی عربستان و امارات و هدایای سرویس‌های جاسوسی کشور‌های غربی از تجهیزات مدرن برخوردارند، اما اوضاع جسمی و روحی دوران پیری اجازه تحرک، ابتکار و خلاقیت لازم برای حضور در این عرصه را نمی‌دهد.

۳- فقدان اعتماد به نفس برآمده از سلسله شکست‌ها، ناکامی‌ها، آوارگی‌ها و پذیرش تحقیر‌ها که هرچند همواره با القای جبران در آینده و شکست نظام جمهوری اسلامی ایران توسط سران خبیث و خودفروخته به سایه افتاده، اما همین سایه همچنان در همه عرصه‌ها به دنبال عناصر فریب‌خورده در حرکت بوده، عبث بودن ادامه این کژراهه و خیانت را گوشزد می‌کند.

۴- برتری دست مدافعان نظام در مقابله، خنثی‌سازی و رسواسازی همراهان شیطان و خائنان به مردم و کشورمان که در فضای سایبری همچون فضای مبارزه با تروریسم کور دهه ۶۰، جنگ تحمیلی و دفاع از مردم در برابر تروریسم تکفیری می‌تواند عرصه را بر تروریست‌های نیابتی تنگ و ذلت، خواری و رسوایی را به آنان تحمیل نماید.

از این‌رو حضور سازمان‌یافته گروهک رجوی و اصحاب نفاق در عرصه فضای مجازی که سرانجامی شبیه دوران‌های گذشته خیانت این گروهک است، تنها کارکردی که برای عناصر سازمان دارد، نوعی سرگرمی برای تحمل رنج غربت و آوارگی و برای سران خودفروخته آنان بروز عقده‌های شکست‌های زنجیره‌ای و در همان حال سنگین شدن پرونده خیانت و جنایت‌شان علیه مردم و کشور ایران اسلامی و خوش‌خدمتی و اقدام نیابتی برای روسیاهان عالم خواهد بود که گویا صدام و ابوبکر بغدادی کم بوده و باید خدمت به ترامپ هم به آن افزوده می‌شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار