کد خبر: 962520
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
هیچ کس مجاز نیست از دانش‌آموزان برای ثبت نام پولی دریافت کند
استاندار آذربایجان‎شرقی گفت: هیچ کس مجاز نیست از دانش‌آموزان برای ثبت نام پولی دریافت کند؛ باید به سمت و سوی جلب کمک‎های خیران و اعانه داوطلبانه حرکت کنیم.

محمدرضا پورمحمدی  در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: یکی از مهمترین حوزه‎های تصمیم‎گیری شورای آموزش و پرورش است، اگر در این حوزه وقت زیادی صرف و زیربنا را اصلاح کنیم؛ شاید بسیاری از مسائل خود به خود رفع شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‎ها و مشکلات ریشه درکاستی‌های آموزش و پرورش دارد،افزود: این جلسه حتی از شورای برنامه‎ریزی مهم تر است.

پورمحمدی با اشاره به گزارش پروژه مهر 98 و نظام راهبری مدرسه‌محوری توضیح داد: داشتن برنامه یعنی اصلاح کیفیت و روش‎ها و امیدورای برای حرکت رو به جلو؛ هر برنامه بهتر از بی‎برنامگی است ولی این برنامه‎ها هم باید اجرایی شود.

استاندار آذربایجان‎شرقی یادآور شد: معاونت آموزش سرپرست وزارت آموزش و پرورش نقش استان را در سوادآموری خوب و در خور تقدیر ارزیابی کردند که باید این روند رو به جلو را ادامه دهیم.

این مسؤول تاکید کرد: هنگام ثبت نام مدارس، خانواده‎ها را در معذوریت قرار ندهند و شروط حضور والدین و یا اخذ مبالغی معین را حذف کنند؛ هیچ کس مجاز نیست از دانش‌آموزان برای ثبت نام پولی دریافت کند؛ باید به سمت و سوی جلب کمک‎های خیران و اعانه داوطلبانه حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بحث آموزش زبان مادری در مدارس جدی گرفته شود؛ لازم است تعدادی از مدارس این بحث را شروع و دنبال کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر