کد خبر: 962285
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
انتخابات فدراسیون کشتی از ساعت ۱۰ صبح فردا (چهارشنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و انتظار می‌رود اعضای مجمع با بررسی دقیق کارنامه تمامی کاندیدا‌ها نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و امار و اگر‌هایی که طی ۹ ماه گذشته و پس از استعفای رسول خادم گریبانگیر کشتی ایران شده بود، فردا (چهارشنبه) با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، نام رییس جدید فدراسیون کشتی با رای اعضای مجمع برای ۴ سال آینده مشخص خواهد شد.

۲۱ نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کردند که در میان آن‌ها چهره‌های شاخصی همچون علیرضا حیدری، امیررضا خادم، عباس جدیدی، علیرضا دبیر، مجید خدایی و حمید بنی‌تمیم نیز حضور داشتند، اما در نهایت از این تعداد تنها ۶ کاندیدا توسط مراجع ذی‌صلاح برای حضور در انتخابات تایید نهایی شدند.

سید اصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنی تمیم، علی اکبر جیره سرایی بازار کرد، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده ۶ کاندیدایی بودند که روز شنبه برای حضور در انتخابات تایید شدند، اما در این میان خبری از وضعیت امیر رضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی نبود.

اما سرانجام پس از حرف و حدیث‌های زیاد شب گذشته و در فاصله کمتر از ۲ روز تا برگزاری انتخابات، فدراسیون کشتی از صدور مجوز برای حضور علیرضا دبیر در انتخابات خبر داد تا با اضافه شدن نام وی در انتظار برگزاری انتخابات با حضور ۷ کاندیدای نهایی باشیم.

بدون شک فردا روزی مهم برای کشتی به عنوان ورزش اول ایران خواهد بود چرا که مردم و اهالی پرشمار کشتی از تک تک اعضای مجمع انتظار دارند ضمن بررسی دقیق کارنامه ۷ کاندیدای حاضر در انتخابات و عملکرد گذشته آن‌ها، نسبت به انتخاب فرد اصلح برای در دست گرفتن سکان فدراسیون کشتی اقدام کنند.

انتخابات ریاست فدراسیون کشتی از ساعت ۱۰ صبح فردا (چهارشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار