کد خبر: 961768
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت :در حال حاضر 137 هسته، شرکت فناور و دانش بنیان را تحت حمایت دارد، که تلاش می‌شود با حمایت‌های مالی در قالب تسهیلات ارزان قیمت، ایجاد فضای اداری و کارگاهی با حداقل هزینه این تعداد افزایش یابد.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پارک‌ علم و فناوری محیطی است که زمینه تبدیل ایده‌های نو و برگرفته از یافته‌های علمی را به فناوری، محصول و نهایتا تجاری‌سازی را فراهم می‌کند.

پیرعلی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری برای جوانان نخبه و صاحبان ایده‌های فناور، برخورداری از حمایت‌های آموزشی، کارگاهی، تسهیلاتی و ارتباط با بخش‌های خصوصی، دولتی، مراکز علمی و صنعتی  را فراهم می‌کند.

 

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افزود: پارک علم و فناوری با شبکه‌سازی و روان ساختن جریان تبدیل دانش به ثروت زمینه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم مى‌کند.

وی عنوان کرد: پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در حال حاضر 137 هسته، شرکت فناور و دانش بنیان را تحت حمایت دارد، که تلاش می‌شود با حمایت‌های مالی در قالب تسهیلات ارزان قیمت، ایجاد فضای اداری و کارگاهی با حداقل هزینه این تعداد افزایش یابد.

پیرعلی در پایان  اضافه کرد: به علاوه در تلاش هستیم با آموزش، مشاوره، استفاده از برترین مشاوران ملی ضمن کاستن از هزینه‌های تولید محصولات توسط شرکت‌های دانش بنیان، آموزش‌های تخصصی و ایجاد بستر برای تجاری‌سازی و بازاریابی شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه موفقیت را فراهم نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر