کد خبر: 961464
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی زودهنگام در آسیا گفت: به شاگردانم افتخار می‌کنم که از جان مایه گذاشتند تا چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حمید باوفا صبح امروز پس از قهرمانی زودهنگام شاگردانش در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا که در تایلند در حال برگزاری است گفت: ما طی دو روز توانستیم نتایج بسیار خوبی را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنیم. ما در مجموع ۸ فینالیست داشتیم و دیروز سه طلا و یک نقره گرفتیم و امروز هم چهار فینالیست و یک نماینده در دیدار رده بندی داریم.

وی تصریح کرد: من به بچه‌های این تیم افتخار می‌کنم چراکه طی این دو روز از دل و جان مایه گذاشتند تا بهترین نتایج را کسب کنند. به عنوان سرمربی این تیم از اینکه در کنار این بچه‌ها هستم افتخار می‌کنم. ضمن اینکه باید از یکایک همکارانم در کادر فنی هم تشکر و قدردانی کنم که این موفقیت نتیجه زحمات و توان بالای آنهاست.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با همین روند موفق و رو به جلو در رقابت‌های جهانی امسال ظاهر شویم و نتایج خوبی را در این آوردگاه بزرگ بدست آوریم.

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از دیروز در تایلند آغاز شده که تیم ایران با توجه به کسب ۳ مدال طلا و یک مدال نقره در روز نخست و حضور ۴ نماینده در فینال و یک کشتی‌گیر در دیدار رده بندی به عنوان قهرمان زودهنگام این دوره از مسابقات معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار