کد خبر: 961427
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کارشناس مذهبی
کارشناس مذهبی گفت: حجاب و عفاف گوهر زن است چراکه این عامل برای زنان باعث امنیت و آرامش می شود و نمی‌گذارد آنان دچار مخاطره شوند.
 حجت الاسلام  والمسلمین حسین دهنوی کارشناس  مذهبی در همایش حافظان حریم خانواده  که با حضور با شکوه مردم در سالن مهراگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت:دنیای غرب از زن به عنوان یک ابزار استفاده کرده و با شعار آزادی ظاهری که به او داده است از او برای درآمدزایی و کسب ثروت استفاده می کند.

 دهنوی افزود: در دنیای غرب فرهنگ برهنگی حاکمیت دارد و زنان نیز به عنوان ابزاری در خدمت اهداف سرمایه داری قرار دارند.

وی اظهار کرد:حجاب و عفاف گوهر زن است چراکه این عامل برای زنان باعث امنیت و آرامش می شود و نمی‌گذارد آنان دچار مخاطره شوند.

حجت الاسلام دهنوی تصریح کرد: موضوع مورد پرسش زنان همیشه این است که چرا زنان باید حجاب داشته باشند که پاسخ اسلام به این موضوع این است که بانوان مانند گوهری هستند که باید از گزند حفظ باشند و از پوشش زنان شامل عفت در کلام، عفت در نگاه و عفت در رفتار است که مردان هم باید دارای این ویژگی ها باشند.

وی مساله حجاب را امری منطبق بر فطرت انسان عنوان کرد و گفت: حجاب فقط مختص به اسلام نبوده بلکه در بین یهودی‌ها و مسیحی‌ها نیز زنانی وجود دارند که حجابشان بسیار پوشیده و محکم است و این به علت فطری بودن این مساله و تاثیر آن در سلامت روحی و معنوی فرد است.

وی اظهار کرد: انسان برای احساس خوشبختی و رضایت از زندگی نیاز به آسایش و آرامش دارد که این آرامش در ارتباط انسان با خدا حاصل می‌شود و البته باید بین آسایش و آرامش فرق گذاشت چراکه خداوند آرامش را فقط به مومنین عطا می کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر