کد خبر: 960969
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
عضو هیئت رئیسه مجلس:
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه راهی جز مقاومت در برابر دشمن وجود ندارد، گفت: امروز باید برخی مسئولان باور کنند که مسیر اینستکس، اروپا و امریکا مسدود است.
سرویس سیاست جوان آنلاین: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به وعده‌های جدید اروپایی‌ها پیرامون اجرایی شدن اینستکس گفت: خود آقای عراقچی گفته است میان وعده‌های اروپاییان و آن چیزی که هم اکنون به عنوان اینستکس ارائه داده‌اند، فاصله بسیاری وجود دارد. وی با بیان اینکه اروپایی‌ها هیچ اقدام عملی در زمینه تعهدات خود انجام نداده‌اند، ادامه داد: علاوه بر سخن آقای عراقچی باید گفت که عملکرد اروپایی‌ها در طراحی و وعده به اندازه آن چیزی که بر طبق برجام باید محقق شود نیست. بنابراین، مسئله تعهد ایران به برجام بالاصاله منتفی است.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ضعف و وادادگی برخی مسئولان در برابر غربی‌ها عنوان کرد: اینکه برخی مسئولان پس از مشاهده بدعهدی‌های متعدد اروپاییان هنوز هم بر مسئله مذاکره با آن‌ها اصرار دارند، نشان می‌دهد که این عده از مسئولان بنا نیست از خواب غفلت بیدار شوند. نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هنگامی که برخی از مسئولان در برابر غربی‌ها موضع حقارت را انتخاب و آن‌ها را تحمل کرده‌اند، چگونه می‌توان آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد؟
وی تأکید کرد: هنگامی که آقای عراقچی که معاون وزیر امور خارجه و عضو تیم مذاکره‌کننده و از توجیه‌کنندگان برجام است می‌گوید «آن چیزی که حتی تفاهم شده است در حد گفتن خیلی فاصله دارد با آن چیزی که آن‌ها متعهدند طبق برجام انجام بدهند»، باید دانست که موضوع برجام و اینستکس عملاً منتفی است. قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه امروز راهی جز مقاومت در برابر دشمن وجود ندارد، ابراز داشت: مذاکره و اعتماد به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها بیراهه است و ما چاره‌ای جز در پیش گرفتن دیپلماسی مقاومت نداریم.
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مسیر اینستکس، اروپا و امریکا مسدود است، گفت: امروز مسئولان باید باور کنند که مسیری به نام مذاکره وجود ندارد و تنها مسیری که می‌توان آن را طی کرد، راه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار