کد خبر: 960231
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
وکیل دادگستری در دفتر کارش در شمال تهران از سوی پنج مرد و زن مورد اسیدپاشی قرار گرفت. عاملان حادثه پس از سرقت مقداری از لوازم دفتر وکیل از محل گریختند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، عصر روز دوشنبه سوم تیر‌ماه قاضی غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۵‌یوسف‌آباد از حادثه اسیدپاشی روی مرد ۵۱‌ساله‌ای به نام ابراهیم در ساختمان اداری تجاری حوالی خیابان اسدآبادی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شد.
بررسی‌های محل حادثه نشان داد لحظاتی قبل چهار مرد و یک زن ناشناس به دفتر وکیل دادگستری رفته‌اند و پس از ضرب و جرح و اسیدپاشی روی او مقداری از لوازم دفترش را سرقت کرده‌اند. همچنین مشخص شد مرد زخمی پس از حادثه برای درمان به بیمارستان فیروزگر منتقل شده است. تیم جنایی در ادامه راهی بیمارستان شدند و از مرد زخمی تحقیق کردند.
وی که از ناحیه صورت، دست، پا، شکم و زیر شکم دچار جراحت شده‌بود با کلمات بریده بریده به مأموران گفت: من متأهل هستم و سه‌فرزند هم دارم. ساعتی قبل برای کار به دفترم رفتم. ساعت ۱۵:۲۵ بعد‌از‌ظهر بود و من در حال بررسی پرونده یکی از وکلایم بودم که زنگ دفترم نواخته شد. وقتی در را باز کردم سه‌مرد جوان همراه مرد میانسال و زن جوانی پشت در بودند که ادعا کردند برای وکالت پرونده‌ای که در دادسرا دارند به دفتر من آمده‌اند. از آن‌ها خواستم داخل دفترم روی صندلی بنشینند تا پرونده آن‌ها را بررسی کنم و درباره آن با هم حرف بزنیم. هنوز دقایقی از ورودشان نگذشته بود که همگی به من حمله کردند و مرا به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.
در حالی که دست و پا و صورتم زخمی شده بود ضاربان مقداری از لوازم مرا سرقت کردند. قصد داشتم در برابر آن‌ها مقاومت کنم که یکی از آن‌ها مایع اسیدی به طرف من پاشید که شکم، زیر شکم، دست و پا و کمی از صورتم به شدت سوخت. در حالی که از شدت سوزش دادم به آسمان بلند شده بود سارقان از دفترم فرار کردند که نگهبان متوجه فریاد‌های من شد و به پلیس و اورژانس اطلاع داد.
پس از این مأموران از نگهبان ساختمان تحقیق کردند. وی گفت: روز صندلی نشسته بودم که صدای دلخراش وکیل را شنیدم که مدام فریاد می‌زد «آی سوختم». خودم را به سرعت به محل کارش رساندم که گفت: پنج‌نفر رویش اسید پاشیدند و فرار کردند. او از من خواست آن‌ها را دستگیر کنم و به پلیس اطلاع بدهم. به سرعت به طبقه پایین رفتم که دیدم مرد میانسالی که مو‌های جو گندمی داشت در حال فرار است. من فرد دیگری را ندیدم و بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادم.
همزمان با ادامه تحقیقات قاضی غلامی به مأموران دستور داد ضمن تحقیق از شاهدان، دوربین‌های مداربسته محل حادثه را برای شناسایی عاملان حادثه اسیدپاشی بررسی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار