کد خبر: 958442
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی؛
با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهری هجدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مشهد شروع به کار کرد.

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مشهد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار خراسان رضوی، شهردار و جمعی از مدیران شهری رسما کار خود را آغاز کرد.
در این مراسم معاون رییس جمهور که پیش از این در جلسه شورای برنامه ریزی استان شرکت کرده بود، گفت: تلاش ما در جلسه ای که ساعتی قبل از این داشتیم این بود که شاخص های استان را ارزیابی کنیم و ماموریت سازمان برنامه را برای استان تشریح کنیم.
محمدباقر نوبخت ضمن بیان این که امروز توسعه یک توسعه انسانی است، افزود: امیدواریم زائزان و مجاوران  بتوانند در کنار  فضای پر از معنویت مشهد از نشاط معنوی بیشتری هم بهره مند شوند.
در این مراسم شهردار مشهد اظهار کرد: زیبایی شهر یکی از مهم ترین عناصر عدالت اجتماعی است و این حق شهروندان است که  از زیبایی بصری بیشتری استفاده کنند.
محمدرضا کلایی افزود: زیبایی شهر چون در روحیه شهروندان تاثیرگذار است باعث می شود با یکدیگر مهربان تر باشند بر همین اساس این نمایشگاه می تواند در فرهنگ شهروندی تاثیر مثبت بگذارد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار