کد خبر: 957253
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
مسابقات کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در حالی روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود که قرار است کشتی گیران ما در ۵ وزن، یک دوره مسابقات انتخابی برگزارکنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : البته شنیده‌ها حاکی از آن است که شورای فنی پیش از این درخواست کرده بود که مسابقات انتخابی کمی زودتر برگزار شود، اما نهایتا این مسابقات در همان هفته اول تیرماه برگزار خواهد شد موضوعی که باعث ناراحتی و دلخوری شورای فنی شده است.
ابراهیم جوادی عضو شورای فنی با انتقاد از فدراسیون کشتی می‌گوید: دوست ندارم عضوشورای فرمالیته فنی حضور داشته باشم. متاسفانه برای مسابقات جهانی تا امروز از ما نظر خواهی نداشته‌اند و اگر جلسه‌ای بگذارنند حتما نظرات‌مان را می‌گوییم. مگر می‌شود تیم را بدون انتخابی برای جهانی بست؟ در این چند سال تلاش شد انتخابی جا انداخته شود و کشتی‌گیر حتما باید از مسابقه انتخابی به دوبنده تیم ملی برسد. اگر می‌خواهند این کار را خراب کنند، خودشان می‌دانند. اگر قرار است شورای فنی کار کند باید در مسائل تیم ملی نظر خود را اعلام کند، در غیر این صورت حاضر نیستیم در شورای فرمالیته کار کنیم. هدف ما کمک به تیم ملی است و اعضای این شورا از بزرگان کشتی هستند که می‌توانند نظرات ارزشمندی را مطرح کنند، اگر قرار است کادر فنی طبق نظر خود امور را اداره کند دیگر نیازی به شورای فنی نیست.
وی در مورد اتفاقی که در جام ساساری در مورد وزن ۶۱ کیلوگرم ایران رخ داد، تاکید کرد: به فدراسیون که رفته بودم، سرپرست تیم ملی آنجا بود و در مورد اتفاقاتی که در ایتالیا رخ داد، توضیح می‌داد. ظاهرا خانم ادیت آنجا به آن‌ها گفته که باید کشتی‌گیر با لباس فرم و گرمکن به سکو می‌رفته و آن‌ها کم‌کاری کرده‌اند، ما نباید آتو دست آن‌ها بدهیم و می‌توانستیم با استفاده از گرمکن جلوی چنین اتفاقی را بگیریم.
نعمتی از اتفاقات رخ داده ناراحت بود و به نظر من حرف‌های او نیز کاملاً درست بود، چرا که طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، چند مرتبه به مسئولان تیم ایران تذکر داده شده که طبق قوانین، یخکشی باید باگرمکن روی سکو برود، اما نمی‌دانم چرا موضوع به این سادگی مورد بی توجهی قرار گرفته تا در نهایت مدال طلای کشتی‌گیر ایران از او گرفته شود؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار