کد خبر: 956805
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
مسئول کمیته انضباطی المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی:
نخستین جلسه هماهنگی مسولان اجرایی مسابقات اولین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز برگزار شد.

نخستین جلسه هماهنگی مسولان اجرایی مسابقات اولین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز با حضور مهندس صادقی بازرس حوزه سه شهید جوادی حسینی و مسئول کمیته انضباطی این مسابقات ،علی زارع شکاری مسول برگزاری اولین المپیاد ورزشی  و مسولان اجرایی برگزار شد.

در این جلسه مهندس صادقی با اشاره به اهمیت ورزش کارمندی گفت: بر کسی پوشیده نیست که ورزش جزء نیازهای اساسی جسم و روح آدمی است و جامعه ی سالم و پر نشاط در گروی توسعه ورزش است و پرداختن به آن بخصوص در محیط کارمندی باعث ایجاد روحیه ای پرانرژی، پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد بود.

وی ادامه داد: فواید ورزش و نشاطی که انسان پس از ورزش کردن پیدا می کند بر کسی پوشیده نیست و این مهم به خصوص برای کارمندان ادارات که ساعت ها پشت میزهای خود در حالتی ثابت می نشینند ضروری تر است همچنان که روح سالم در بدن سالم است

مسئول کمیته انضباطی  اولین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز در ادامه سخنان خود به نقش و اهمیت ورزش در بین بسیجیان خاطر نشان کرد: بسیج ورزشکاران در بین سایر اقشار بسیج حائز اهمیت بوده  که می توان در این زمینه مانور بیشتری در خصوص جذب جوانان و گسترش فرهنگ بسیجی، اسلامی و ایرانی در بین اقشار ورزشی و غیر ورزشی داشت.

وی تاکید کرد:  بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در تمامی حوزه های ورزش می تواند تاثیرگذار باشد.مهمترین تاثیر بسیج بر ورزش کمک به رشد و تعالی اخلاق در جامعه ورزش است.

در ادامه این جلسه، علی زارع شکاری مسول برگزاری اولین المپیاد ورزشی  کارکنان بسیجی شهرداری تبریز در سخنانی با قدردانی از حمایت های فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی و بازرس این حوزه در برنامه ریزی این مسابقات تاکید کرد:

خوشبختانه از اولین روز های برنامه ریزی اولین المپیاد ورزشی  کارکنان بسیجی شهرداری تبریز شاهد حمایت های دلسوزانه این عزیزان بودیم و امیدواریم باهمت و تلاش مجموعه عوامل برگزاری این مسابقات شاهد رخداد بزرگ ورزشی در شهر تبریز باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری امر به ورزش را امربه‌معروف می‌دانند که این متضمن جنبه ارزشی ورزش است. 

شکاری با اشاره به اهمیت ورزش در آموزه های دینی تاکید کرد: در آموزه های دینی نیز به نقش و اهمیت ورزش تاکیدات بسیاری شده است.

مسول برگزاری اولین المپیاد ورزشی  کارکنان بسیجی شهرداری تبریز همچنین خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا بیش از پیش کارکنان شهرداری تبریز و فرزندان آنها در امر ورزش مشارکت داشته باشند.

وی همچنین خبر از برگزاری مسابقات ورزشی در دهه فجر امسال با حضور فرزندان کارکنان شهرداری تبریز، فرزندان شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم خبرداد.
گفتنی  است در این  جلسه  همچنین مسئولان برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز معرفی شدند.
بر این اساس، غلامرضا صادقی به عنوان مسئول کمیته انضباطی، علی زارع شکاری به عنوان مسئول برگزاری المپیاد و محمدباقر بقائی جاوید به عنوان مسئول دبیرخانه المپیاد،لیلا بیگ نژاد به عنوان مسئول مسابقات بانوان حسین نجفی و امیر پناهی روشن نیز اعضای دبیرخانه،محمدحسین حیدر زاده و رضا عباسی به ترتیب به عنوان مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال و مسابقات والیبال اسماعیل شاهی عضو اجرایی مسابقات فوتسال بوده و حمید سلمانی و نادر حسن‌پور به همراه بهمن صادقی  عضو اجرایی مسابقات و سیامک آرش آزاد نیز به عنوان مسئول روابط عمومی نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز حکم خود را دریافت کرد.

لازم بذکر است، نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز  در 6 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، شنا، شطرنج و تیراندازی برگزار خواهد شد که رشته‌های فوتسال و والیبال ویژه آقایان بوده و شرکت‌کنندگان در 4 رشته دیگر در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت می‌پردازند.
 ثبت‌نام در این المپیاد از اول تا بیستم خردادماه در پایگاه شهید تواناء سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، واقع در میدان جهاد (نصف راه)، خیابان ورزش انجام می‌شود. مسابقات این المپیاد همزمان با آغاز هفته دولت شروع‌شده و تا هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر