کد خبر: 951622
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
شهردارکلانشهر کرج تاکید کرد
شهردار کرج بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت ۱۴ هزار تاکسی در سطح شهر تاکید کرد و افزود: نظارت بر این تعداد تاکسی نیازمند مدیریت مستقل است.

علی اصغر کمالی زاده در اولین جلسه شورای معاونین در سال جدیدکه در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج تشکیل شد، نظارت بر ناوگان تاکسیرانی و ایجاد مدیریت مستقل برای این ناوگان را ضروری اعلام کرد.

 وی اضافه کرد: تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی در سطح شهر فعالیت می کنند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و این موضوع نیز نیازمند پیگیری است.

شهردار کرج در ادامه صحبت های خود بر جدی گرفتن تذکرات تاکید کرد و افزود: تذکر شستشوی اتوبوس ها از آذر ماه سال گذشته داده شده بود و این موضوع پیگیری نشد که بازخورد آن نارضایتی اعضای شورا را به همراه داشت.

وی تاکید کرد : شستشوی اتوبوس ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و نظارت بر این امر جدی تر باشد.

شهردار کرج همچنین به تذکر سخنگوی شورا در خصوص بهسازی ایستگاه های اتوبوس اشاره کرد و گفت: در صورتی که شرکت پیمانکار مربوطه این اقدام را انجام نمیدهد، خود سازمان حمل و نقل بار و مسافر با همکاری شهرداری، بهسازی و بازسازی ایستگاههای اتوبوس را در اولین فرصت باید انجام دهد.

کمالی زاده در پایان از معاونت خدمات شهر، معاونت فنی عمرانی و سازمان فرهنگی اجتماعی به خاطر مدیریت بارشهای اخیر و کنترل روان آب‌ها در سطح شهر همچنین از مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به منظور اطلاع رسانی جامع و حضور فعال قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار