کد خبر: 950852
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
در حالی که انتظار می‌رود هیچ حزبی اکثریت را کسب نکند و کابینه بعدی رژیم صهیونیستی هم ائتلافی شود، دو حزب شرکت‌کننده در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی رسماً از آنچه تخلف در جریان برگزاری انتخابات خوانده‌اند، شکایت کردند. جالب اینکه طرفداران حزب نتانیاهو حتی خارج از نظارت پلیس به نصب دوربین مخفی در مراکز رأی‌گیری عرب‌نشین اقدام کرده‌اند که نشان از نگرانی اعضای ارشد این حزب در این دور از انتخابات دارد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش فارس، با گذشت ساعاتی از آغاز انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در صبح روز سه‌شنبه، دو حزب با اعلام اینکه در برگزاری انتخابات تخلفاتی رخ داده، رسماً به کمیسیون انتخابات شکایت کردند. در انتخابات رژیم صهیونیستی، رأی‌دهندگان به جای رأی به افراد، به احزاب رأی می‌دهند و به همین دلیل در شعب رأی‌گیری برگه‌های چاپ‌شده به نام هر حزب وجود دارد که رأی‌دهندگان باید آن‌ها را به صندوق بیندازند. به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، دو حزب «اسرائیل بیتنا» و «مرتص» اعلام کرده‌اند که در بسیاری از صندوق‌ها، برگه‌های رأی به نام آن‌ها وجود نداشته یا این برگه‌ها مخدوش شده و رأی‌دهندگان امکان رأی دادن به این دو حزب را نداشته‌اند. در جریان شمارش آرا، برگه‌های دست‌نویس، مخدوش یا پاره باطله محسوب می‌شوند. «بت یام»، «هدرا، لاد»، «نتانیا»، «نتویوت» و «اور آکیوا» از جمله مناطق صهیونیست‌نشینی است که گفته می‌شود در آن‌ها تخلف انتخاباتی رخ داده است. بر اساس نظرسنجی‌ها، ائتلاف تحت رهبری «بنی گانتز» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی توانسته اختلاف خود را با ائتلاف راستگرایان به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شدت کم کند، گانتس که رهبر اتحاد میانه‌رو «آبی و سفید» است نتانیاهو را در مسائل اساسی و حساسی مانند امنیت ملی به چالش کشیده، وعده سیاست‌ورزی سالم‌تری را داده است.

نصب دوربین در مراکز عرب‌نشین
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب لیکود، به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم صد‌ها دوربین مخفی را در محل‌های اخذ رأی در مناطق عرب‌نشین نصب کرده است. افسران پلیس رژیم صهیونیستی مستقر در مراکز اخذ رأی تا لحظه رأی‌گیری بیش از هزار و ۳۰۰ دوربین مخفی را در مناطق عرب‌نشین شناسایی کرده‌اند که توسط ناظران حزب لیکود در مراکز اخذ رأی نصب شده بودند. همچنین تعدادی دوربین نیز در مراکز اخذ رأی در مناطق «حریدی نشین» (شاخه یهودیان ارتدکس) کشف و ضبط شد. پلیس رژیم صهیونیستی همچنین در شهر «رهط» یک جوان را بازداشت کرد که در حال نصب دوربین مخفی در مراکز اخذ رأی بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار