کد خبر: 929004
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
«گنجینه شهدای مقاومت»، مشخصاتی از جمله سن، محل تولد و شهادت، تاریخ تولد و شهادت و همچنین محل مزار شهدای گرانقدر مقاومت را شامل می‌شود.

بخش «گنجینه اطلاعات شهدای مقاومت»، شامل مشخصاتی از شهدای جبهه مقاومت که در سال‌های اخیر در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مقابله با جبهه تروریستی تکفیری به شهادت رسیده‌اند، در پایگاه «حریم حرم» راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این بخش، گردآوری و تجمیع اطلاعات شهدای مقاومت اسلامی و شناساندن شهدای مظلوم وگمنامی است که نام و مشخصات آنها تا کنون در هیچ رسانه‌ای ثبت و منتشر نشده است.

«گنجینه شهدای مقاومت»، مشخصاتی از جمله سن، محل تولد و شهادت، تاریخ تولد و شهادت و همچنین محل مزار شهدای گرانقدر مقاومت را شامل می‌شود.

با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و با در نظر گرفتن علاقه‌مندی‌های مخاطبان گرانقدر، در حال حاضر گنجینه اطلاعات شهدای ایرانیِ مدافع حرم و شهدای افغانستانیِ لشکر فاطمیون ایجاده شده و به مرور زمان تکمیل و به روز رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعات شهدای ایرانی کلیک کنید

 

برای مشاهده اطلاعات شهدای فاطمیون کلیک کنید

 

از مخاطبان گرامی تقاضا می‌شود نظرات و انتقادات خود درباره کم و کیف اطلاعات گردآوری شده از شهدای مقاومت در پایگاه «حریم حرم» را از طریق بخش ارتباط با ما، با ما در میان بگذارند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عاشق اهل بیت ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
واقعا عالی کار کردند این سایت رو
خدا بهشون خیر بده که دارند در زمینه ارزشهای والای مقاومت کار می کنند....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار