کد خبر: 928764
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان‌شرقی با تاکید به اینکه کمال‌‌گرایی و تکامل طلبی باعث بالا رفتن ظرفیت‌ها می‌شود، گفت: این فرصت برای هر مدیری است و امیدواریم از این فرصت تنها به میز و ظواهر اکتفا نکنیم چراکه پشت این‌ها ظرفیت بزرگی برای ارتقای انسانیت از هر بعد شخصیتی، معنوی است.

رضا طوسی  اظهار کرد: تکامل در پر کردن ظرفیت‌ها بوده و اگر فرصتی برای ما ایجاد می‌شود، باید از چند بعد مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر در حوزه مدیریتی، فرصتی باز می‌شود، در حقیقت ابتدا فرصتی برای آدم شدن ماست، تصریح کرد: اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم، اتفاقات خوبی افتاده و مسیر  زندگی انسان عوض می‌شود.

طوسی با تاکید به اینکه کمال‌‌گرایی و تکامل طلبی باعث بالا رفتن ظرفیت‌های انسان می‌شود، گفت: این فرصت برای هر مدیری بوده که تازه معارفه شده است و امیدواریم از این فرصت تنها به میز و ظواهر اکتفا نکنیم، چراکه پشت این‌ها ظرفیت بزرگی برای ارتقاء انسانیت از هر بعد شخصیتی و معنوی است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به خدمات ارزنده نوسازی مدارس استان و کسب رتبه‌های برتر کشور بیان کرد: آقای عیدی از جمله افرادی بودند که زحمت زیادی  برای نوسازی کشیده و با این مجموعه زندگی کرده و تمام زیرمجموعه‌های خود را پدرانه هدایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواستیم ساختمان استانداری بسازیم بدون اینکه از دستگاه‌های دیگر کمک بگیریم، سر وقت نوسازی و مدارسی رفتیم، چراکه کیفیت کار این مجموعه زبانزد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر