کد خبر: 923507
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۲۳۹ واحد کاهش به ۱۳۸ هزار و ۵۸۲ واحد و ارزش روز بازار به ۵۲۸ هزار میلیارد تومان رسید.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۲۳۹ واحد کاهش به ۱۳۸ هزار و ۵۸۲ واحد و ارزش روز بازار به ۵۲۸ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۶۵۴.۹۶ واحد افزایش به ۴۰ هزار و ۵۳۵ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۴۲۷.۳۳ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۸۶۴ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۰۲.۳۵ واحد افزایش به ۱۴ هزار و ۷۶۱ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۲۹۳۵.۰۹ واحد افزایش به ۱۴۷ هزار و ۳۱۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۱۸۷.۰۵ واحد رشد به ۱۰۲ هزار و ۵۱۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۸۸۰.۱۵ واحد افزایش به رقم ۲۷۴ هزار و ۱۱ واحد رسید.

نماد شبندر، فملی، شتران، فولاد، کگل. تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۶.۷۲ واحد افزایش به رقم ۱۵۶۱.۷۸ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۹۵ هزار و ۲۹۵ واحد برگ سهم در قالب ۸۳۸ میلیون و ۹۴ هزار برگ به ارزش ۴۷۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار