کد خبر: 915082
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
دیگو آرماندو مارادونا

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است آلبی سلسته به همراه لیونل مسی می‌تواند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بدرخشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دیگو آرماندو مارادونا، در روسیه به سر می‌برد تا تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را از نزدیک حمایت کند. ستاره سال‌های دور فوتبال آرژانتین پیش از دیدار حساس آلبی سلسته با فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با روزنامه‌ مارکا اسپانیا یک مصاحبه اختصاصی انجام داد.

 این روزنامه‌ بخشی از این مصاحبه را منتشر کرد. مارادونا به مارکا در مورد وضعیت جسمانی‌اش اظهار کرد: در سلامتی کامل به سر می‌برم. من یک پوشش خیلی سخت دارم که احمق‌ها نمی‌توانند من را بکشند.

در بخشی از این مصاحبه اختصاصی، مارادونا به وضعیت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین اشاره کرد و گفت‌:  این جام هنوز می‌تواند جام جهانی مسی باشد. هنوز در شروع جام جهانی قرار داریم.

ستاره سال‌های دور آلبی سلسته افزود: امیدوارم تیم‌ ‌ملی آرژانتین تا فینال صعود کند و تقابل  کشور ما با اسپانیا در دیدار نهایی را شاهد باشم. با این حال  به فرانسه، حریف امروز آرژانتین احترام می گذارم.

یولن لوپتگی به خاطر امضای قرارداد با رئال مادرید چند روز پیش از آغاز جام جهانی از سمتش برکنار شد و هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا را فرنادو هیرو بر عهده گرفت. مارادونا درباره تصمیم لوییس روبیالس گفت‌: او تصمیم درستی گرفت و باید لوپتگی را اخراج می‌کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار