کد خبر: 914998
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
دشمن بداند حال که او اینگونه و با جنگ اقتصادی به میدان آمده است، همه مردم، مسئولان و نظام در همه بخش‌ها دست به دست هم داده و این تهدید دشمن را تبدیل به بزرگ‌ترین فرصت می‌کنیم.

دشمن بداند حال که او اینگونه و با جنگ اقتصادی به میدان آمده است، همه مردم، مسئولان و نظام در همه بخش‌ها دست به دست هم داده و این تهدید دشمن را تبدیل به بزرگ‌ترین فرصت می‌کنیم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام شهرستان تربت‌حیدریه گفت: دشمن ضعف ما را در حوزه اقتصادی دید و معتقدم مهم‌ترین ضعف ما در این حوزه، عدم دخالت مردم در اداره اقتصاد و مدیریت کشور در گذر زمان بوده است، امروز به مردم آنچنان که در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند و توانمندی‌هایشان را نشان دادند، نقشی نه در عرصه اقتصادی و نه در عرصه اجتماعی نداده‌ایم و نه تنها به آن‌ها فرصت ندادیم که با دلایل مختلف مردم را دور کرده‌ایم. وی با بیان اینکه به هرحال همه ما خوشحالیم که دولت ما یک اعلام موضع روشنی در مقابل امریکا داشت و گفت: ما باید در مقابل زیاده‌خواهی امریکا بایستیم و تأکیدات خوبی به مسئولان در دولت برای حل مسائل اقتصادی داشت، این حرف درستی است، ولی علاوه بر گفتن نیازمند عمل هم است و ما امیدواریم دولت این بار با عزمی جزم این حرف‌ها را به عرصه عمل بیاورد.
قالیباف ادامه داد: گاهی رسانه‌های بیگانه و برخی داخلی‌ها می‌گویند، دولت در سایه نمی‌گذارد دولت کارش را انجام دهد. حتی برخی پا را فراتر گذاشته و بدون ارائه هیچ دلیلی با گستاخی می‌گویند رهبری اجازه نمی‌دهد، اما شما دیدید رئیس محترم جمهور اعلام کردند که مقام معظم رهبری فرمودند: این جمع، این شورا که از سه قوه تشکیل شده تا برای این شرایط اقتصادی تصمیم‌گیری کند، هر تصمیمی بگیرد را اجرا کنید حتی در مواردی که نیاز به نظر من است، منتظر سیر مراحل اداری کار نشوید و اگر جایی نیاز به نظر من بود لازم نیست مراجعه کنید و همان لحظه که تصمیم گرفتید اجرا کنید من هم تأیید می‌کنم و ابلاغش را می‌دهم. هیچ وقت رهبری به این شکل همه قوا را در جهت برنامه‌ریزی‌های اقتصادی دولت بسیج نکرده‌اند و این حمایت برای هیچ دولتی تاکنون صورت نگرفته است و دولت باید از این فرصت بی‌نظیر برای حل مشکلات استفاده کند. قالیباف با بیان اینکه دشمن ما بداند حال که او اینگونه به میدان آمده است هم مردم، مسئولان و نظام در همه بخش‌ها دست به دست هم می‌دهند و حتماً مطمئن هستیم به فضل الهی. خداوند این نصرت و موفقیت را در جنگ اقتصادی نابرابر نصیب ما می‌کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما همه با همان روحیه و فرهنگ دهه ۶۰ که همه کنار هم ایستادیم، این تهدید دشمن را تبدیل به بزرگ‌ترین فرصت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن از این ضعف ما به عنوان یک اهرم استفاده کند، همه ما بدانیم که ادامه راه شهدا و عزت اسلام و کشور و امنیت این کشور و افتخار ایران عزیزمان در این است که دست در دست هم بدهیم و با هر سلیقه‌ای که هستیم اگر به هریک از موارد کشور، انقلاب و یا فرزندانمان علاقه‌مندیم، در کنار هم در این مسیر قرار گیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار