افزایش گردشگران نوروزی نتیجه تبلیغات تبریز 2018 بود
کد خبر: 900921
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/003mMz
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
شهردار تبریز در جلسه شورای شهر:
شهردار تبریز گفت: در سال گذشته تبلیغات زیادی در خصوص تبریز 2018 انجام گرفت که نتایج آن را در افزایش 40 درصدی میزان گردشگران نوروزی شاهد بودیم.

مهندس شهین باهر در جلسه شورای شهر تبریز بیان کرد: افزایش 40 درصدی گردشگر و همچنین پرشدن 80 درصد ظرفیت هتل ها و مکان های اقامتی نشانگر اثرگذاری تبلیغات انجام گرفته حول محور تبریز 2018 و جذب توریست بوده است.

وی ادامه داد: مطمئنا در تابستان امسال بالای 120 درصد ظرفیت هتل ها مسافر و توریست خواهیم داشت که این مسئله نوید گر این است که بحث گردشگری جای خود را در شهر باز می کند.

شهین باهر با بیان اینکه هم مردم تبریز و هم تمامی دستگاهها و ارگانها در عید پای کار بودند و فعالیت خوبی در استقبال از گردشگران و مهیمانان نورزی صورت گرفت، تصریح کرد: در طول ایام عید مجموعه های شهرداری فعالیت های زیادی انجام دادند و تمامی مجموعه ها در راستای تبریز 2018 و استقبال از میهمانان فعال بودند.

شهردار تبریز در ادامه در خصوص تصویب بودجه اظهار داشت: مسلما تعدادی از اعضای شورا که سابقه کار در شهرداری دارند، می دانند که فصل کاری تبریز چند ماه است. چون بودجه یک دوازدهم است نمی توانیم کار عمرانی و پروژه عمرانی را شروع کنیم فصل کاری ما کوتاه است. اگر قرار به بررسی تبصره های دائمی باشد زمان زیادی برای تصویب بودجه هدر می رود.

وی تاکید کرد: با بودجه یک دوازدهم نمی توانیم کار عمرانی انجام دهیم. هر ساله تبصره های دائمی به آگاهی شهروندان می رسد. به همین دلیل از شورای شهر می خواهم سریعا موضوع بودجه امسال را در شورا تصویب کنند تا بتوانیم فعالیت  های عمرانی را آغاز کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار