کد خبر: 896524
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئيس پليس كشور در آيين وداع با شهداي امنيت:
سخنگوي ناجا: هرگاه بر شيپور برخورد با مخلان امنيت دميده شود كسي را ياراي تاب در مقابل آن نيست...
فرمانده ناجا با تأكيد بر اينكه به هيچ عنوان به هيچ گروه، دسته، فرقه و جريان سياسي اجازه تحركات ضدامنيتي و غيرقانوني نخواهيم داد، گفت: ان‌شاء‌الله در اسرع وقت اين اراذل و اوباش داعشي و مخلان نظم و امنيت در محكمه عدل جمهوري اسلامي ايران محاكمه خواهند شد. 
سردار حسين اشتري روز پنج‌شنبه در مراسم وداع با شهداي فاطمي (عرصه نظم و امنيت‌) باگراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب، دفاع مقدس و شهيدان مدافع حرم و حريم و شهداي عرصه نظم و امنيت به ويژه چهار‌شهيدي كه در درگيري با آشوبگران به فيض شهادت رسيدند با اشاره به اينكه سه‌تن از اين عزيزان از شهداي بزرگوار ناجا و يك شهيد نيز از برادران عزيز بسيجي است، ادامه داد: امروز نيروي انتظامي و بسيج عزيز، با قدرت و اقتدار در مقابل هر بي‌نظمي و اخلالي ايستاده‌اند. سردار اشتري تأكيد كرد: فرزندان ملت در ناجا در مأموريت‌هاي مختلف از نقطه صفر مرزي تا دل شهرها به صورت شبانه‌روزي براي استقرار نظم و امنيت مشغول خدمت هستند و امنيت مثال زدني ما در منطقه مرهون خون شهداست. وي خاطر نشان كرد: شهدا مظلومانه و بدون هيچ ادعايي رفتند و با شهادت و ايثارگري خود امنيت و آرامش را به مردم هديه كردند. بايد اين عزيزان و خانواده آنها را قدر بدانيم كه امنيت ما مرهون خون اين عزيزان است. 
فرمانده ناجا تأكيد كرد: نمي‌گذاريم خون شهداي ناجا و بسيج كه در كنار هم با همدلي و هماهنگي، امنيت مي‌آفرينند پايمال شود، امروز ناجا، سپاه، ارتش، بسيج در كنار هم و با وحدت كلمه زير بيرق و پرچم فرماندهي معظم كل قوا، مقام‌معظم‌رهبري براي اجراي مأموريت‌ها تلاش مي‌كنند و در اين مسير هيچ كوتاهي نمي‌كنند و تقديم اين شهدا مؤيد اين ادعا است. 
در ضرب‌الاجلي 15‌دقيقه‌اي غائله ختم شد
سردار اشتري با اشاره به حادثه خيابان گلستان هفتم پاسداران گفت: شاهد هماهنگي خوب بين ناجا، سپاه، بسيج، شوراي تأمين امنيت استان و وزارت كشور بوديم و اين مأموريت به خوبي انجام شد. وي با بيان اينكه در ضرب‌الاجلي 15‌دقيقه‌اي اين غائله ختم شد، گفت: برخي سؤال مي‌كنند آيا نمي‌شد حالا كه ناجا و ديگر دستگاه‌ها اين توان را دارند، ماجرا با سرعت بيشتري به پايان مي‌رسيد، بايد بگويم مديريت صحنه بايد با رعايت همه جوانب باشد، برخي از ساعات به دليل تراكم و تردد مردمي شايد اگر زودتر اقدام مي‌شد، مشكلاتي پيش مي‌آمد. عالي‌ترين مقام انتظامي كشور تأكيد كرد: بدانيد و اطمينان داشته باشيد كه فرزندان شما در ناجا و ديگر دستگاه‌هاي مسئول در موعد مقرر و در ضرب‌الاجلي 15‌دقيقه‌اي، با آشوبگران با قدرت تمام برخورد كردند. 

برخورد قاطع با مخلان امنيت

وي اضافه كرد: ظرف 15‌دقيقه آشوبگراني كه خط و نشان مي‌كشيدند، دستگير شدند و با اين جماعت برخورد شد و ذليلانه و با روحيه ترس ميدان را خالي كردند و اين بيانگر اقتدار جمهوري اسلامي ايران است. 
سردار اشتري تأكيد كرد: هر كسي كه با هر عنوان، فرقه يا تفكري بخواهد امنيت كشور را به مخاطره بيندازد با قاطعيت و اقتدار با آنها برخورد خواهد شد. 
وي ادامه داد: همكاران بنده به تعبير مقام معظم رهبري «مجاهدان في سبيل الله» هستند و بر اين تعبير افتخار مي‌كنيم و آن را مدالي بر گردن خود مي‌دانيم. وي خاطر نشان كرد: با روحيه جهادي، توكل بر خداوند و توسل به ائمه‌اطهار و با آموزش‌ها، به هيچ عنوان به هيچ گروه، دسته، فرقه و جريان سياسي اجازه نمي‌دهيم تحركات ضد امنيتي و خرابكارانه داشته باشند. وي يادآور شد: ما با حضرت امام‌(ره)، مقام معظم رهبري، شهدا و خانواده آنها عهد بستيم و مي‌بنديم كه تا آخر ايستاده‌ايم و در هر كجا، هر شخصي قصد اخلال داشته باشد با اقتدار برخورد كنيم. 
وي با تسليت به خانواده معظم چهار شهيد مدافع امنيت گفت: واقعاً داغ اين عزيزان انقلابي و متعهد براي ما و خانواده‌هايشان سخت و سنگين است و بايد بگويم هرگز اجازه نمي‌دهيم خون پاك اين شهدا پايمال شود. 
سردار اشتري خطاب به خانواده معزز شهدا تأكيد كرد: ما در غم شما شريك هستيم و نمي‌گذاريم خون شهدا به هدر رود، نمي‌گذاريم و اجازه نمي‌دهيم كساني كه به دنبال ناامني كشور هستند به اهداف خود دست يابند. 

محاكمه عاملان حادثه

فرمانده نيروي انتظامي خاطر نشان كرد: با هماهنگي خوبي كه با دستگاه محترم قضا صورت گرفته، ان‌شاء‌الله اين اراذل و اوباش داعشي و مخلان نظم و امنيت در اسرع وقت در محكمه عدل جمهوري اسلامي ايران محاكمه مي‌شوند و ما در اينجا عهد و پيمان مي‌بنديم كه راه شهدا را ادامه مي‌دهيم تا شرمنده آنها نباشيم. 

شهداي امنيت شجاعانه عمل كردند

وي با اشاره به شروع آشوب در خيابان گلستان هفتم پاسداران ادامه داد: بنده از دقايق اول پيگير بودم و مرتب گزارش‌ها را دريافت مي‌كردم و بايد بگويم شهداي امنيت، شجاعانه عمل كردند و مظلومانه شهيد شدند و در اين حين توجه داشتيم كه صحنه به‌گونه‌اي مديريت شود كه مردم كمترين آسيب و خسارت را ببينند، در مواقعي به خاطر مردم مجبور بوديم صبر كنيم تا مردم دچار خسران نشوند، ان‌شاء‌الله با محاكمه اين جرثومه‌هاي فساد و اراذل و اوباش داعشي، دل مردم و خانواده معزز شهدا شاد خواهد شد. 

هشدار سخنگوي ناجا به مخلان امنيت

سخنگوي ناجا هم گفت: برقراري امنيت در مناسبت‌ها و موقعيت‌هاي اجتماعي سازوكارهاي خودش را دارد. اين مهم نياز به تدبير، هوشمندي، صبر، تأمل و هوش بافتاري(محيطي) و انديشه راهبردي و آينده نگري دارد. سردار منتظر المهدي گفت: هر آنگاه كه ضرب‌العجل پليس به سر رسد و بر شيپور برخورد با خاطيان و مخلان امنيت دميده شود كسي را ياراي تاب در مقابل آن نيست. 

تا پاي جان رهرو راه شهدا هستيم

رئيس پليس پايتخت با بيان اينكه شهدا، خون، جان و جواني خود را براي امنيت و آرامش مردم عزيز تقديم كردند، گفت: تا جان در بدن داريم رهرو راه شهدا هستيم. 
 سردار حسين رحيمي هم در حاشيه برگزاري آيين تشييع پيكر شهداي نيروي انتظامي در جمع خبرنگاران با تقدير و تشكر از ابراز لطف مردم به نيروي انتظامي و حضور پررنگ در اين مراسم اظهار داشت: اين جوانان عزيز و غيور خون، جان و جواني خود را براي امنيت و آرامش كشور و مردم تقديم كردند. 
رئيس پليس پايتخت با بيان اينكه در عمليات‌هاي شهري جداسازي مردم از آشوبگران سخت است، افزود: تلاش مي‌كنيم كه در اين مواقع به مردم صدمه‌اي نرسد. وي تأكيد كرد: امنيت، آرامش و رفاه مردم براي ما در اولويت است و اجازه نمي‌دهيم تا جايي كه مي‌توانيم كوچكترين ضربه‌اي متوجه اموال و جان مردم شود. سردار رحيمي گفت: تا جان در بدن داريم رهرو راه اين شهدا هستيم و براي حفظ آرمان‌هاي نظام و انقلاب تلاش مي‌كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار