کد خبر: 878849
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
خانواده‌ها گول اسامي مطرح را نخورند
پيگيري‌هاي کميته اخلاق فدراسيون فوتبال و قوه قضائيه به ثمر نشست و دادسراي فرهنگ و رسانه تهران دستور پلمب و تعطيلي ۱۱۶ مدرسه فوتبال غيرمجاز را صادر کرد و از ادامه فعاليت‌هاي آنها جلوگيري شد.
اشرف رامین

پيگيري‌هاي کميته اخلاق فدراسيون فوتبال و قوه قضائيه به ثمر نشست و دادسراي فرهنگ و رسانه تهران دستور پلمب و تعطيلي ۱۱۶ مدرسه فوتبال غيرمجاز را صادر کرد و از ادامه فعاليت‌هاي آنها جلوگيري شد. تخلف اين تعداد از مدارس فوتبال براي مسئولان محرز شده و حالا با تعطيلي و پلمب اين مراکز به زودي به تخلفات مختلف افراد فعال در اين ۱۱۶ مدرسه در قوه قضائيه رسيدگي مي‌شود. اعمال مجرمانه زيادي در سال‌هاي اخير در برخي از اين مدارس که به ظاهر براي آموزش فوتبال به نونهالان و نوجوانان داير مي‌شوند، سر زده است تا جايي که پرونده‌هاي زيادي در محاکم قضايي به موضوع تخلفات مدارس فوتبال مربوط مي‌شود. شش سال پيش موضوع فساد در مدارس فوتبال رسانه‌اي شد، موضوعي که ابعاد گسترده‌اي از جمله تخلفات مالي گسترده و همچنين فساد اخلاقي را دربر مي‌گرفت. با وجود اينکه بسياري تلاش کردند تا واقعيت‌هاي تلخ رخ‌داده را انکار و اذهان عمومي را منحرف كنند، اما افشاگري‌هاي زيادي در سال‌هاي گذشته در اين خصوص صورت گرفته است. برخورد مستمر و تأثيرگذار با متخلفان اين جرايم انتظار عموم مردم به ويژه فعالان فوتبال بود، انتظاري که هنوز رضايت کامل مردم و فوتبالي‌ها را به همراه نداشته است.

در شهرهاي مختلف مدارس زيادي با استفاده از اسامي شناخته شده، برپا شده‌اند و هنوز مشخص نيست که خانواده‌ها به کدام يک از اين مدرسه‌ها مي‌توانند اعتماد کنند! اگرچه مراجع قضايي و ذي‌صلاح تاکنون مدارس غيرمجاز زيادي را تعطيل و از ادامه فعاليت‌شان جلوگيري کرده‌اند، اما هنوز هم مراکز زيادي اقدام به سوءاستفاده از اعتماد خانواده‌ها مي‌کنند. روز گذشته خبرگزاري ميزان در گزارشي از مرحله جديد برخورد با اين متخلفان خبر داد؛ در نتيجه تحقيقات گسترده و بررسي‌هاي قانوني صورت گرفته توسط مراجع ذي‌صلاح و جمع‌بندي چندين پرونده مهم فساد مالي و اخلاقي در مدارس فوتبال در سال‌هاي اخير تخلف ۱۱۶ مدرسه فوتبال براي مسئولان محرز شده و حالا با تعطيلي و پلمب اين مراکز به زودي تخلفات مختلف اين افراد بررسي مي‌شود. گويا در اين ماجرا پاي چند چهره نسبتاً سرشناس که نام آنها بار‌ها به گوش اهالي فوتبال رسيده و شناخت زيادي از آنها وجود دارد هم در بين متخلفان ديده مي‌شود و اين افراد فوتبالي شناخته شده در بعضي از اين ۱۱۶ مدرسه فوتبال متخلف فعاليت داشته‌اند!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار