کد خبر: 862925
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
ووشو

سرمربی تیم ملی ووشو کم بود بازی‌های تدارکاتی را تأیید کرد و گفت: اگر تونمنت تدارکاتی مناسبی باشد در آن شرکت می‌کنیم.

حسین اوجاقی در گفت و گو با ایسنا، با تائید انتقادها درباره کم بود بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی، اظهار کرد: اگر متناسب با زمان بازی‌های جهانی مسابقات تدارکاتی خوبی وجود داشته باشد، حتماً از آن استقبال می‌کنیم. حضور در مسابقات تدارکاتی بسیار خوب است اما متأسفانه چنین بازی‌هایی وجود ندارد وگرنه ما علاقه مند به شرکت در آن هستیم. با مبارزه های درون اردویی سعی در برطرف کردن این مشکل داریم. 

او در مورد مسابقات انتخابی دیروز تیم ملی ووشو گفت: ما  فقط یک مرحله اردو پشت سر گذاشته‌ایم اما باز هم با این حال شرایط خوبی در انتخابی‌ها داشتیم. واقعیت این است که به دلیل مصدومیت برخی از قهرمانان سابق، ووشو کشورمان هنوز به تمرینات اصلی خود برنگشته‌اند. حمید قلی‌پور یکی از این قهرمانان است که انتخابی‌هایش باقی مانده است و هنوز هم به تمرینات اصلی خود نپرداخته است چون باید ابتدا دوران نقاهت را کنار بگذارد. همین دور بودن از دوران اوج نگران کننده است و امیدوارم هرچه زودتر برطرف شود.

سرمربی تیم ملی در مورد شرایط محسن محمدسیفی نیز ادامه داد: سیفی از قهرمانان خوب ایران است و الان هم شرایط خوبی دارد. مسابقات انتخابی خود را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و به عنوان بازیکن فیکس تیم ملی در وزن خود انتخاب شده است.

او با بیان اینکه مسابقات انتخابی از کیفیت خوبی برخوردار بوده‌اند، ادامه داد: ما تقریباً سه دیدار انتخابی را در چهارم مرداد ماه برگزار می‌کنیم. چهارم مرداد روزی است که حمیدرضا قلی‌پور هم باید با نصیری که قهرمان کشور است اولین انتخابی خود را برگزار کنند. انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم نیز همان روز برگزار می‌شود که به دلیل مصدومیت فرود ظفری دیگر قهرمان کشورمان با استراحت پزشکی عقب افتاده است.

حسین اوجاقی در پایان افزود: تیم ملی ۳ روز استراحت داشت و اردوها تعطیل شده بود اما از امروز اردوهای ما باز هم در آکادمی ووشو پیگیری می‌شود تا خود را برای مسابقات جهانی روسیه آماده کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار