کد خبر: 862222
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز:
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به احداث آمفی تئاتر روباز مجموعه ائل گلی تبریز این پروژه را به عنوان یکی از زیرساخت های فرهنگی تبریز 2018 معرفی کرد.
محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: این پروژه به همت تمامی بخش های مختلف شهرداری تبریز به خصوص سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با مساعدت شهرداری منطقه دو تبریز و به عنوان یکی از زیرساخت های فرهنگی تبریز 2018  به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه آمفی تئاتر روباز ائل گلی مقمدمه ای برای پروژه های بزرگ مثل سالن همایش های بین المللی تبریز است.

حسن زاده در بخش دیگری از صحبت های خود با ارائه گزارشی از عملکرد چهار ساله ی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز گفت: چهار سال قبل وسعت فضای سبز سطح تبریز 2 هزارو 100 هکتار بود که این میزان امروز به 2 هزارو 800 هکتار رسیده که تقدیم به شهروندان عزیز تبریزی می شود که احداث 40 پارک محله ای از از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به تلاش های مجموعه فضای سبز تبریز برای صرفه جویی در منابع آبی، تصریح کرد: با صرفه جویی منابع مختلف آب که به عنوان یکی از بحران ها و مسائل امنیتی کشور است، مصرف آب در فضای سبز تبریز سه میلیون متر مکعب کاهش یافته است.

حسن زاده ادامه داد: همچنین با تبدیل سیستم آب مصرفی فضای سبز از تانکر به قطره ای و تحت شبکه ای، حداقل 5 تا 6 میلیارد در این بخش صرفه جویی شده است .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با بیان اینکه طی چهار سال گذشته میزان گلخانه های فضای سبز تبریز را از یک هکتار و نیم به سه هکتار و نیم گلخانه های سرپوشیده رسانده ایم، گفت: به همین جهت از بابت تولید گل به خودکفایی رسیده ایم. تمام این گلها که در سطح فضای سبز تبریز است از تولیدات خود سازمان پارکها به شمار می رود که 7 تا 8 میلیارد از این بخش ها صرفه جویی شده است.

حسن زاده همچنین از آغاز عملیات جنگلکاری در 100 هکتار از اراضی و تپه های یادگار امام که به عنوان یکی از بخش های کمربند سبز تبریز نیاز است، خبر داد.

وی تاکید کرد: به همت شهردار منطقه 2 مطالعات باغ گیاه شناسی به اتمام سیده و روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود. همچنین عملیات اجرایی باغ گلها تبریز نیز تا پایان شهریور امسال به اتمام می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر