کد خبر: 861714
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
داورزنی در فدراسیون وزنه‌برداری

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان گفت: وزارت ورزش در کنار وزنه‌برداری است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدرضا داورزنی با حضور در فدراسیون وزنه‌برداری از سالن مسابقات که به شرکت ایرانیان اجاره داده شده و از تمرین تیم‌ ‌ملی جوانان بازدید کرد.

داورزنی در جمع وزنه‌برداران جوان، گفت‌: قبل از این که شما به دنیا بیایید درگیر وزنه‌برداری بودم. یکی از اقدامات خوب این است که سرمایه‌گذاری اصولی بر روی رده‌های پایه انجام دهیم. وزارت ورزش و جوانان با تمام توان در کنار وزنه‌برداری است تا برنامه‌هایی که دارد عملی شود. چرا که این برنامه به مدال ختم می‌شود.

او ادامه‌ داد: بار زیادی بر روی دوش وزنه‌برداری است و مردم توقع دارند در هر رویدادی صاحب مدال شود. وزنه‌برداری بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و فرازو نشیب‌هایی داشته مدتی به صورت جدی بحران دوپینگ داشت. اکنون برنامه‌های خوبی در رده‌های پایه انجام می‌گیرد. اگر می‌خواهیم  در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ نتیجه‌ بگیریم نباید ساعت‌ها و لحظه‌ها را از دست بدهیم . البته باید از زحمات کادرفنی و مسوولان فدراسیون تشکر کرد.

علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری هم توضیحی در مورد اردوی بزرگسالان داد و اعلام کرد: امیدوارم از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان برخوردار باشیم و با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

او سپس در جلسه شورای عالی فنی شرکت کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار