کد خبر: 860432
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
زیارت تیم ملی فوتبال امید از حرم امام رضا (ع)

سرمربی تیم ملی امید دلیل حضور آرمین سهرابیان در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی با وجود قرار نگرفتن نامش در فهرست اعلام شده را بیان کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل استقلال در حالی در صحبت‌های خود از آمادگی این باشگاه برای در اختیار گذاشتن بازیکنانش به تیم ملی امید اشاره کرده بود که نام آروین سهرابی دفاع چپ این تیم هم دیده می‌شد. این در حالی است که در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، نام این بازیکن وجود ندارد.

کادر فنی تیم ملی با توجه به غیبت بازیکنان لیگ برتری در تمرین‌های این تیم، این موضوع را از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده و به جز ۲۵ بازیکن دعوت شده، نام چند بازیکن دیگر را هم در سایت AFC ثبت نام کرده است.

امیرحسین پیروانی درباره این موضوع به ایسنا گفت: ما نمی‌دانستیم چند بازیکن به تیم ملی می‌آیند و به همین دلیل نام سهرابیان را هم در فهرست ثبت‌نام قرار دادیم و چند بازیکن دیگر هم بدون اینکه به تیم ملی دعوت شوند در فهرست بازیکنان تیم ملی ثبت‌نام شدند تا در صورت غیبت بازیکن دیگری، به تیم ملی دعوت شوند.

او درباره بازیکنانی که نمی‌توانند فردا (پنج‌شنبه) در تمرین تیم ملی حاضر شوند، گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس به طور قطع در تیم ملی حضور ندارند و احتمالا بازیکنان استقلال در روزهای آخر به ما اضافه شوند. نیما طاهری به دلیل مصدومیت در تیم ملی حاضر نمی‌شود و از وضعیت سایر بازیکنان هم اطلاعی ندارم. باید ببینم چه بازیکنانی در تیم ملی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار