کد خبر: 841572
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
حمیرا رحیمی

البته هم شما مخاطب محترم و هم بنده زیاد شنیدیم که در نظام اداری مملکت ما هر مدیری چند سال آخرمدیریتش حقوقی را که دریافت می کند پس از بازنشستگی نیز حقوق و مزایای آن مدیریتش را تا آخر عمر دریافت خواهد کرد  و نوش جان می کند . اما آیا این مدیر اگر عدم تجربه و توانایی مدیریت در خود را می دانسته که نداشته ولی بواسطه ارتباط با فلان معاون استاندار یا فامیل فلان نماینده و ... که شما بهتر از من می دانید را داشته و به این پست مدیریتی دست پیدا کرده  است و در جایگاه  مدیریتش بازدهی که نداشته هیچ ،  با آزمون و خطا و صرف هزینه های زیاد قبول مسئولیت کرده باشد براستی می داند شرعا تا زمانی که از این حقوق تا آخر عمر استفاده می کند مال حرام را وارد چرخه زندگی خود کرده است ؟ و آیا می داند خوردن مال حرام چه عواقبی برای مال و جان خود و خانواده اش خواهد داشت  ؟! براستی  رسیدن به پست مدیریتی و آلوده شدن به حرام خواری و روزی پاسخگو بودن ارزشش را دارد؟

با شما هستم مدیران ارشد و مافوق که این انتصاب ها را انجام داده یا انجام خواهید داد آیا این خیانت نیست که در انتصاب زیر مجموعه دستگاه خود بواسطه فامیل ، روابط حزبی و جناحی افراد نالایق و کم تجربه و غیر مرتبط با تخصص و علم و ... در جایی بگمارید که باعث متزلزل شدن جایگاه مدیریت در استان می شود  و هزینه های جبران ناپذیری را بر بیت المال متحمل شوید؟!
با شما هستم مدیران ارشد و مافوق ! براستی می دانید روزی باید جواب این تصمیم های خود را بدهید؟ آیا نمیترسید روزی از شما چه در این دنیا و چه در آن دنیا از انتخاب و انتصاب دوستانتان در مسئولیتی سوال شد چه حرفی برای گفتن دارید؟ پس در انتخاب مدیران خود توانایی و شایسته سالاری را مد نظر قرار دهید تا چرخ اقتصاد و فرهنگ و سیاست و  .. مملکت ما با مدیران توانمند و مقتدر برای آیندگان بخوبی در حرکت باشد .




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر