کد خبر: 836241
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک محموله بزرگ مواد شوینده غیر بهداشتی در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: یکی از مهمترین موفقیت‌های پلیس طی سال جاری در استان البرز، برخورد قاطع با قاچاق کالا و همچنین برخورد با توزیع محصولات قاچاق، فاسد و یا غیربهداشتی است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مقادیر بسیاری از انواع کالاهای قاچاق که بخش عمده‌ای از آنها فاسد و یا غیربهداشتی بود، کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه پلیس، طرح‌های مربوط به این حوزه به صورت مداوم در سطح استان اجرا و موفقیت‌های بیشتری حاصل شده است.

کامرانی‌صالح گفت: از جمله آنکه چندی پیش از طریق گزارش‌های اطلاعاتی نسبت به رفت و آمدها به یک سوله متروکه در اطراف کرج مشکوک شدیم که بررسی این پرونده در اختیار ماموران مجرب پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: از سوی دیگر در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی از ورود محصولات شوینده در بازار داشتیم که بخشی از آنها غیربهداشتی بود و یک تیم تخصصی نیز این گزارش‌ها را رصد می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: پس از انجام کار مطالعاتی تخصصی، متوجه شدیم که عده‌ای با استفاده از یک سوله متروکه در اطراف کرج، اقدام به قاچاق مواد شوینده غیربهداشتی کرده و بخشی از مواد را هم قصد داشتند در سطح استان توزیع کنند.

کامرانی‌صالح گفت: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، با اخذ دستور از مقام قضایی و دریافت مجوزهای قانونی، این سوله در محاصره ماموران پلیس قرار گرفت که در بازرسی از این محل بیش از 35 هزار لیتر انواع مواد شوینده غیر بهداشتی کشف و ضبط گردید.

وی اظهار داشت: در بررسی‌ها مشخص گردید که متهمان قصد داشتند که این مواد را با برچسب شرکت‌های معتبر در بازار عرضه کنند که پیش از هرگونه اقدامی، دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ارزش ریالی این محموله بزرگ بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد می‌شود و افرادی نیز در این ارتباط دستگیر شده‌اند که پرونده آنها در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

کامرانی‌صالح در پایان تاکید کرد: برخوردهای قاطع پلیس در استان البرز با قاچاق کالا به ویژه محصولاتی که سلامت مردم و جامعه را به خطر می‌اندازد، با جدیت پیگیری می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار