کد خبر: 829378
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
رئیس اداره صنعت آبیک خبر داد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک از پرداخت 480 میلیارد ريال تسهیلات بانکی به 38 واحد صنعتی این شهرستان خبر داد.

مرتضی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین اظهار داشت: طی امسال از سوی 299 واحد صنعتی از سامانه بهین‌یاب درخواست تسهیلات بانکی شده بود که تاکنون با 288 واحد موافقت شده است.

وی افزود: 64 واحد صنعتی و کشاورزی تاکنون موفق به أخذ تسهیلات بانکی شده است و 47 واحد این دو بخش در مرحله أخذ تسهیلات بانکی قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک با اشاره به ایجاد اشتغال بیش از یک هزار نفر در حوزه صنعت و خدمات این شهرستان طی 9 ماه اخیر ادامه داد: میزان تعهد ایجاد اشتغال امسال اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک یک هزار و 400 نفر است.

نعمتی افزود: قبل از حضور علی رحمانی به عنوان فرماندار آبیک، تعداد کمی از شاغلان بومی در شهرک صنعتی کاسپین 2 مشغول به کار بودند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک ادامه داد: طی یک سال اخیر و با حضور و پیگیری علی رحمانی فرماندار این شهرستان آبیک در حال حاضر بیش 250 نفر در شهرک صنعتی کاسپین 2 مشغول به کار شده‌اند.

نعمتی با بیان اینکه در حال حاضر 11 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین 2 فعالیت دارد، اضافه کرد: 131 واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان آبیک برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌ها ارجاع داده شده‌ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر