کد خبر: 807317
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
مرد جنايتكاري كه دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود، به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، صبح روز شنبه اول اسفندماه بود كه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل تهران با تماس مأموران كلانتري 125 يوسف‌آباد از كشف دست و پاي یک  انسان داخل كيسه زباله با خبر شد و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه كه خيابان كردستان جنوبي، نبش خيابان بيست‌يكم بود، حاضر شد. ناخن‌هاي لاك زده و آرايش ناخن‌هاي مصنوعي حكايت از اين داشت كه دست و پاها متعلق به يك زن باشد.
بعد از انتقال دست و پاها به پزشكي قانوني، تحقيقات كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به جريان افتاد. خيلي زود هويت مقتول كه دختر 35 ساله‌اي به نام عاطفه بود، شناسايي شد. بررسي‌ها نشان داد كه عاطفه35 ساله صبح روز پنج‌شنبه از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است.

مأموران در تحقيقات از اعضاي خانواده مقتول دريافتند عاطفه با مرد 43 ساله‌اي به نام حميد كه از دوستان خانوادگي‌شان بوده، رابطه نزديكي داشته است. بنابراين حميد به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و مورد بازجويي قرار گرفت. متهم ابتدا قتل را انكار كرد، اما وقتي با مدارك روبه‌رو شد به جنايتي هولناك اعتراف كرد. وي گفت: روز ولنتاين كه يك شنبه بود، با عاطفه قرار گذاشتم تا برايش كادو بخرم، اما آن روز در بازار چيزي نخريدم تا اينكه صبح روز پنج‌شنبه، 29 اسفندماه با خودروي خودم به طرف خانه‌شان در تهرانپارس رفتم و او را سوار كردم و براي خوردن صبحانه به يك طباخي رفتيم. بعد از خوردن صبحانه با خودروام به راه افتاديم و با هم حرف مي‌زديم كه ناگهان حرف زدن ما به مشاجره كشيد و او شروع به فحاشي به خانواده‌ام كرد. كنترل خودم را از دست دادم و دستم را دور گردنش انداختم و آن قدر فشار دادم تا اينكه خفه شد. نمي‌دانستم كه با جسد چه كنم؟ به طرف خانه‌ام در ايوانكي رانندگي كردم. جسد را داخل خانه بردم و مثله كردم. بعد دست‌ها و پاها را داخل يك كيسه مشكي زباله و نيم‌تنه را داخل كيسه ديگري گذاشتم. اول خواستم كيسه‌ها را بيابان‌هاي ايوانكي بيندازم، اما تصميم خودم را عوض كردم. دوباره راهي تهران شدم و به طرف خيابان كردستان رانندگي كردم. نبش خيابان 21 بود كه كيسه‌ها را داخل سطل زباله انداختم و به خانه رفتم.
قاضي ايلخاني پس از تحقيقات تكميلي كيفرخواست متهم را به جرم قتل دختر جوان صادر كرد. بنابراين متهم به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار