کد خبر: 788474
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
سردار آقاخاني خبر داد:
فرمانده انتظامي استان از شروع طوفاني اجراي طرح هاي تشديد مقابله با بزهکاران با حمايت و پشتيباني قوي دستگاه قضايي خبر داد و گفت: در آينده اي نزديک خبرهاي خوشي از موفقيت هاي پليس به مردم ارائه مي شود.

در صبحگاه عمومي امروز فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اشاره به موفقيت هاي چشمگير اين فرماندهي در ماه مبارک شعبان گفت: اين موفقيت ها نشان از عنايت خاص حضرت بقيه اله الاعظم به سربازان خود در نيروي انتظامي است.

فرمانده انتظامي استان در ادامه به انهدام بزرگترين شبکه و باند اراذل و اوباش در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: اعضاي اين باند که دو نفر از آنها به هلاکت رسيده و تعداد پنج نفر از آنان دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند از افراد شرور و خطرناکي بودند که جرايمي چون قتل، تجاوز، سلب آسايش عمومي، حمل سلاح سرد و گرم ، آدم ربايي، زورگيري و سرقت مسلحانه در کارنامه سياه آنها به ثبت رسيده بود و با اعمال خود امنيت مردم را تهديد مي کردند و هم اکنون در انتظار شديدترين حکم از سوي مراجع قضايي هستند.

سردار آقاخاني، سال 95 را سالي طوفاني عليه همه بزهکاران با شدت بخشيدن به طرح هاي مقابله اي به ويژه برخورد با اراذل و اوباش عنوان کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبري در ديدار اخير خود با فرماندهان نيروي انتظامي جمله مسئوليت آوري به مسئولان ناجا بيان کردند و فرمودند امنيت اخلاقي و اجتماعي جامعه جزو وظايف جمهوري اسلامي است و من نمي توانم اين موضوع را رها کنم و مظهر اين امنيت و عامل وسط اين ميدان امنيت نيروي انتظامي است، که بيانات ايشان نه تنها يک دستور بلکه يک تکليف شرعي و قانوني است و همه ما در جهت تحقق فرامين فرمانده کل قوا آماده هرماموريتي هستيم.

اين مقام انتظامي تاکيد کرد: پليس اصفهان همانطور که به مسئولان استان گفته بود از اول خرداد شروع طوفاني طرح هاي تشديد مقابله با بزهکاران به ويژه بزهکاران شاخص چون اراذل و اوباش، مزاحمان نواميس مردم، دوردور کردن خودروهاي لوکس، برخورد با جوان هاي سرمست غرور ثروت، دوچرخه سواري بانوان، مشروب خواري، بد حجابي و بي حجابي بانوان ، سگ گرداني و برخي بي عفتي ها را در دستور کار خود قرار داد و در اولين قدم با باند بزرگ اراذل و اوباش خطرناک برخورد و شبکه آنها در اصفهان و استان هاي ديگر متلاشي شد.

وي با بيان اينکه به زودي خبرهاي خوشي از موفقيت هاي پليس به سمع و نظر مردم خوب، ولايتمدار و شهيد پرور اصفهان خواهد رسيد از حمايت و پشتيباني قوي دستگاه قضايي استان در اجراي طرح هاي انتظامي خبر داد و بيان داشت: جا دارد تا از همکاري صميمانه مسئولان قضايي به ويژه رئيس دادگستري و دادستان که با احکام سريع و شدت عمل در برخورد قضايي ،ما را در انجام بهتر ماموريت هايمان ياري مي دهند تقدير و تشکر نمايم.

سردار آقاخاني در ادامه به موفقيت هاي يگان تکاوري و پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي اشاره کرد و با اشاره به کشف 5 تن مواد مخدر ظرف 70 روز ابتدايي سال جاري و افزايش 25 درصدي کشف مواد افيوني نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: ماموريت اصلي يگان تکاوري در کوير است و در سخت ترين شرايط با مجرمان و قاچاقچيان مقابله مي کند.

وي زنده بودن، پويايي ، عملياتي و دلسوزي از ويژگي هاي يگان تکاوري عنوان کرد و گفت: تاسي به فرامين فرماندهي کل قوا را مي توان در نيروهاي اين يگان مشاهده کرد و انشاء اله شاهد موفقيت هاي بهتري ازآن در سال جاري خواهيم بود.

گفتني است در حاشيه اين مراسم از جانشين فرماندهي انتظامي استان، تعدادي از نيروهاي نوپو يگان ويژه و ماموران پليس امنيت عمومي و آگاهي استان که در عمليات انهدام باند اراذل و اوباش نقش ويژه اي را ايفا کردند با اعطاي لوح و پاداش تقدير شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر