کد خبر: 787955
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
فرمانده سپاه خلخال:
فرمانده سپاه خلخال گفت: اعزام زائران حرم امام(ره) از خلخال 13 خرداد ماه انجام می‌شود.

به گزارش جوان از اردبیل، مصطفی کریمی در جلسه ستاد ارتحال امام و اعزام زائران حرم امام خمینی (ره) در فرمانداری خلخال با تسلیت این ایام به تمام مسلمان جهان و مردم فهیم شهرستان خلخال گفت: 13 خرداد ماه زائران شهرستان خلخال با 18 دستگاه اتوبوس عازم پایتخت کشور خواهند شد.

وی با تقدیر از مسؤولان ادارات شهرستان خلخال گفت: حضور مسؤولان شهرستان خلخال از تمامی دستگاه‌ها مورد انتظار بوده و تمامی تمهیدات لازم برای زائرین حرم امام خمینی(ره) از سوی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، استانداری اردبیل و قرارگاه شهید فهمیده امکان‌سنجی و تامین شده است.

فرمانده سپاه خلخال افزود: در کنار هر اتوبوس اعزامی زائرین حرم حضرت امام خمینی(ره) یک روحانی نیز برای تبیین برنامه‌های فرهنگی کاروان و اهداف برنامه‌های سالگرد ملکوتی حضرت امام(ره) از سوی بسیج طلاب پیش‌بینی شده است.

کریمی گفت: با اینکه امسال بیست و هفتمین سالگرد اجرای مراسمات سالگرد امام خمینی (ره) است و دشمنان از حضور یکجای ملت در صحنه هراس دارند گروه‌های تکفیری و تروریستی با هدف کمرنگ کردن برنامه‌های سالگرد امام (ره) و ایجاد ناامنی در تلاش هستند که لزوم بصیرت بیش از پیش مسؤولان و زائران مورد انتظار است که به امید الهی در سایه سربازان ولایت این کاروان‌ها به خوبی پشتیبانی خواهند شد.

فرمانده سپاه خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) بر لزوم پاسداشت دستاورد‌های امام راحل تاکید و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را وظیفه کلیه مسؤولان دانست و اجرای برنامه‌‌ای در شان آن رهبر فرزانه را خواستار شد و از همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی و انقلابی تقدیر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر