کد خبر: 783809
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
سومین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبزتبریز با حمایت بیمه رازی افتتاح شد

سومین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز با حضور پرشور و گسترده مردم خیر و نوع دوست شهر تبریز در مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز افتتاح شد .

در ابتدای این مراسم مهندس نامور رئیس هیات مدیره جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز گزارشی از  روند درمانی و پوشش هزینه های درمانی نزدیک به 800 کودک مبتلا به سرطان ارایه کرد و دغدغه های درمانی این مجموعه برای درمان بهتر و کمک رسانی بیشتر به کودکان تحت پوشش مجموعه  بیان نمود .

در ادامه برنامه دکتر شهرام دبیری سخنران ویژه مراسم افتتاحیه و رییس  شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن تشکر از فعالیت های این مجموعه به عنوان موثرترین سازمان مردم نهاد در حوزه سرطان کودک در استان آذربایجان شرقی، گزارشی از روند ساخت بیمارستان 550 تخت خواب و فوق تخصصی کودکان در شهرک خاوران و  ساختمان جدید بیمارستان کودکان تبریز ارایه نمود.

در بخش بعدی مراسم افتتاحیه به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس جمعیت خیریه قلبهای سبز، پس از رونمایی از تمبر پانزده سالگی جمعیت کیکی توسط کودکان مبتلا به سرطان و کودکان بهبود یافته جمعیت بریده شد .

در پایان مراسم نیز، مزایده ای برای فروش تابلوهای نقاشی کودکان مبتلا به سرطان بستری در بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز با مشارکت فعال مردم خیر تبریز برگزار شد که عواید بدست آمده از این مزایده ، به همراه عواید کلی حاصل از نمایشگاه صرف هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان و تجهیز بخش جدید خون و آنکولوژی  این بیمارستان خواهد شد .

گفتنی است سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز

از 24 لغایت 30 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز در حال برگزاری است

در این دوره از نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز، بیمه رازی با مشارکت و حمایت های خود به عنوان حامی نمایشگاه ، نقش موثر و فعالی در تامین هزینه های درمانی این کودکان  دارد . این مجموعه به عنوان یک سازمان موثر ملی و بین المللی با دغدغه های انسان دوستانه و مسئولیت اجتماعی نسبت به سازمان های مردم نهاد و مردم عزیز کشورمان ، همواره در کنار آسیب دیدگان و قشرهای مختلف کشور عزیزمان بوده است.

جمعیت خیریه قلب های سبز  با رایزنی ها و ارتباط گسترده ای که با موسسه محک تهران (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) داشته است ، توانسته به عنوان یاور موسسه محک، کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را از لحاظ هزینه های درمانی تحت پوشش خود درآورد و تاکنون مبالغ زیادی را با کمک و یاری موسسه محک برای درمان این عزیزان هزینه نماید.

کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز، شامل کودکان تبریز، شهرستان ها و استان های مجاور می باشد.همچنین جمعیت خیریه قلبهای سبز از ابتدای سال 1392 کودکان مبتلا به بیماری های شبه سرطانی (آنمی) تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را نیز تحت پوشش حمایت های مادی و معنوی خود قرار داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر