کد خبر: 779636
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
استقبال جاجرمی‌ها و لرستانی‌ها از روحانی در سمنان!
استان ها و شهرستان های دیگر در سراسر کشور نیز بسیج شده اند تا رئیس جمهور در استان زادگاه خود غریب نباشد!
جهان نيوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در حالی امروز در نخستین سفراستانی خود در سال 1395 به استان سمنان سفر کرده، که این دیدار با حواشی جالبی روبرو شده است.

یکی از نکاتی که در رسانه ها بدان پرداخته شده تعطیلی مدارس و دانشگاه های سمنان به بهانه استقبال از رئیس جمهور است. هرچند عده ای این رفتارها را ناشایست دانسته و اعزام اجباری افراد برای رئیس جمهور را نپسندند اما نکته قابل تامل و فاجعه بار زمانی است که بدانیم در بین اتوبوس‌های حامل استقبال‌کنندگان از رئیس جمهور، خودروهای عمومی با پلاک های متفرقه و غیر بومی به چشم می خورد.

به عبارت دیگر استان ها و شهرستان های دیگر در سراسر کشور نیز بسیج شده اند تا رئیس جمهور در استان زادگاه خود غریب نباشد!

خودروهایی با پلاک‌های 44 (تهران)، 31 (خرم آباد-لرستان)، 78 (حومه تهران) و 32 (خراسان رضوی و حومه) به چشم می خورد. مضاف بر اینکه بر شیشه برخی از این اتوبوس ها نام شهرستان جاجرم (از توابع استان خراسان شمالی) نوشته شده است.

در زیر تصاویر این خودروهای متفرقه که حامل استقبال کنندگان از رئیس جمهور در ورزشگاه تختی سمنان بوده اند را مشاهده می کنید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عطا غلامی معلم بازنشسته شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
1
0
نویسنده محترم اولا در 37سال که از انقلاب گذشته همیشه مردم شهرستانها برای استقبال از دولت به مرکز استان می رفتند و حرف زشتی زدید که پلاک های مختلفی بود مگر در هر شهر فقط خودروپلاک همان شهر وجود دارد واقع بین باشید دلواپسانی که ایران را فقیر و به انزوای بین المللی کشاندید حتی عربستان و متحدانش برای ما زبان باز کردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار