کد خبر: 779614
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
اعتراض هواداران استقلال به بازی‌های این فصل این تیم کمی قبل از دربی شروع شد و آنها بازی با فولاد را آخرین فرصت مظلومی اعلام کردند.
اعتراض به بازی‌های ضعیف استقلال از بازی با پدیده شروع شد، جایی که این تیم در خلق موقعیت ناکام بود اما شکست 4 بر 2 برابر پرسپولیس این شعارها را به اوج خود رساند. در دربی 82 و در حالی که برنده این بازی می‌توانست تکلیف قهرمانی را تا حد زیادی روشن کند استقلال با شکست تحقیر آمیز در این بازی نیم فصل بدش را تکمیل کرد و صدرجدول را دو دستی تقدیم حریف سنتی‌اش کرد.

بعد از این شکست بود که شعار علیه پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده از روی سکوهای استایوم به اوج خود رسید و همه تماشاگران یک صدا خواهان برکناری سرمربی و مدیرعامل تیمشان شدند. شاید به همین دلیل بود که بعد از بازی تصمیم برآن شد که روز شنبه تمرینات تعطیل شود و البته بازی در سراسر هفته تا روز بازی با فولاد پشت درهای بسته برگزار شود.

اما روز یکشنبه وقتی بازیکنان و کادرفنی قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشتند با هواداران خشمگین استقلال روبرو شدند، آنها به فرزاد مجیدی حمله کردند و با او برخورد فیزیکی کردند تا سرپرست جوان استقلال روز گذشته از کار برکنار شود. البته تماشاگران استقلال با اصرار وارد تمرین استقلال شدند و آنقدر علیه بازیکنان و کادرفنی شعار دادند تا آنها مجبور شدند به جای زمین شماره 2 تمرین خود را به زمین شماره 3 آزادی منتقل کنند.

اما روز گذشته هم تماشاگران به تمرین استقلال آمدند اما این بار اعتراض خود را طور دیگری نشان دادند. آنها به جای توهین به کادرفنی فقط استقلال و البته خسرو حیدری بازیکنی که در دربی به تعویضش اعتراض کرده بود را تشویق کردند و هیچ اثری از حمایت از کادرفنی نبود تا مشخص شود آنها هرگز راضی به ادامه فعالیت مظلومی در استقلال نیستند. هر چند که روز گذشته مظلومی با تصمیم هیات مدیره استقلال در این تیم ماندنی شد ولی هنوز هم هواداران میانه خوبی با سرمربی استقلال ندارند.

گفته می شود تماشاگران استقلال تنها بازی با فولاد را برای کادرفنی استقلال فرجه قرار داده‌اند و اگر نتیجه حاصل نشود مظلومی باید از سمت خود استعفا کند. اینها صدای اعتراض تماشاگران استقلال است که در این روزها به اوج خود رسیده است و مظلومی در تلاش است هرچه زودتر این جو منفی را از ذهن هواداران استقلال پاک کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار