کد خبر: 779527
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری دیدار تیمش برابر الهلال در کشور ثالث گفت: ایران از امن‌ترین نقاط جهان است.
ایسنا:  امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از مصاف تیمش برابر الهلال با انتقاد از برگزاری این دیدار در کشور قطر گفت: فوتبال زبان مشترک بین همه مردم جهان است و این ورزش می‌تواند ملت‌ها را به هم نزدیک کند و اختلافات را از بین ببرد. ما در رقابت‌های جام ملت‌ها و جام جهانی بارها دیده‌ایم که خیلی از کشورها از طریق فوتبال با هم دوست می‌شوند و امیدواریم AFC به سمتی برود که در این زمینه به کشورها کمک کند چرا که جذابیت فوتبال به همین مسائل است.

او با اشاره به اینکه ایران همواره میزبان خوبی بوده اضافه کرد: شما می‌بینید که تیم‌های ملی افغانستان، عراق و سوریه ایران را کشوری امن می‌دانند و در آنجا بازی‌هایشان را برگزار می‌کنند. آن‌ها کتبا و به صورت شفاهی از میزبانی ایران تشکر می‌کنند و این نشان می‌دهد ایران از مناطق امن جهان است.

سرمربی تراکتورسازی درباره مسائل فنی دیدار تیمش برابر الهلال اظهار کرد: اول اینکه امیدوارم حساسیت پیش آمده روی کیفیت بازی تاثیر نگذارد. الهلال تیم بزرگی است و قطعا بازی سختی برابرش داریم. برای موفقیت برابر آن‌ها باید ارتباط خط هافبک و حمله آن‌ها را قطع کنیم. ما می‌دانیم که الهلال بازیکنان فیزیکی دارد و روی آن برنامه داریم. در چند روز گذشته تمرین‌های منظمی برگزار نکردیم و به دنبال ریکاوری بودیم. با این حال امیدوارم شاهد یک بازی جذاب و زیبا باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار