کد خبر: 779396
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
فرماندار کرج تاکید کرد:
فرماندار شهرستان کرج بر عملیاتی شدن برنامه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط دستگاه‌های مختلف کرج تأکید کرد.

محمدتقی ایرانی در نشست شورای اداری کرج با بیان اینکه تحقق شعار امسال باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در دستگاه‌های مختلف باشد، تأکید کرد: در این راستا لازم است تا مسئولان در بخش‌های مختلف برنامه‌ها و طرح‌های خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سالی که توسط مقام معظم رهبری با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است،‌ بیان داشت: باید تمام برنامه‌های ما در راستای توسعه اقتصاد کشور و پیش رفتن به سمت تحولات اقتصادی باشد.

فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که آثار تحولات اقتصادی برای همگان ملموس باشد و رشد اقتصادی را بتوانیم به خوبی احساس کنیم.

ایرانی برون‌رفت از مشکلات اقتصادی موجود در کشور را عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: خودکفایی و رسیدن به تحولات اقتصادی و رشد و پیشرفت بیشتر از مهمترین اهداف اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری انتخابات در اسفند 94 اشاره کرد و بیان داشت: قبل از برگزاری انتخابات دشمن تلاش بسیاری را برای عدم حضور مردم در صحنه انجام داد اما در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم بودیم و همین حضور تمامی دسایس دشمنان را خنثی کرد.

فرماندار کرج با تأکید بر اینکه با کمترین حاشیه تمامی مسئولان در استان البرز در کنار هم به برگزاری باشکوه این انتخابات کمک کردند، افزود: مشارکت 50درصدی مردم کرج در انتخابات سال گذشته نشانه بی اساس بودن یاوه‌های دشمنان این نظام بوده و است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار