کد خبر: 740409
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
افزایش آسم، آلرژی یا حساسیت از عوارض عمده این حشرات بر افراد است و این مساله در کودکان بیشتر ایجاد می‌شود.
فارس: علی صنیعی در رابطه با موضوع مگس‌های سفید و عوارضی که این حشرات بر افراد می‌گذارند، اظهار داشت: مگس‌های سفید نمی‌توانند وارد ریه افراد شوند و سیستم تنفس فوقانی مانع از ورود این پشه‌ها به ریه می‌شود.

وی افزود: افزایش آسم، آلرژی یا حساسیت از عوارض عمده این حشرات بر افراد است و این مساله در کودکان بیشتر ایجاد می‌شود.

این پزشک عمومی با اشاره به اینکه تغییرات اقلیمی بخش عمده علت ایجاد پشه‌های سفید است، گفت: استفاده از ماسک می‌تواند تا حدودی از ایجاد آلرژی و آسم به دلیل مگس‌های سفید جلوگیری کند.

صنیعی با بیان اینکه در یکی از کنگره‌های پزشکی مطرح شد؛ سوسک یکی از علل شایع ایجاد آسم در افراد است افزود: سوسک زمانی که می‌میرد باعث ایجاد حساسیت و آسم در افراد به ویژه در منازل مسکونی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مصرف انواع شوینده‌ها توسط زنان خانه‌دار از دیگر علل شایع آسم و آلرژی در این افراد است. لذا توصیه می‌شود افراد هنگام استفاده از مواد شوینده حتما در و پنجره منزل را باز گذاشته و تمهیدات بهداشتی را رعایت کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
به جای این حرفها بیایید علت ان را که روشن است پیدا و درمان کنید.
دولت تدبیر و امید متاسفانه تمام هزینه هایی را که برای سلامتی مردم واجب هستند را پرداخت و هزینه نمیکند . مگر سم پاشی های به موقع و لازم چقدر هزینه دارد؟ این همه پول صرف سمینار های بیخود و دنیا گردی اقا زاده از پول بیت المال میشه یک میلیونیوم ان را خرج دفع این پشه ها کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار