کد خبر: 731316
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
موفقيت سريال لطيفي در اين شب‌هاي تلويزيون
نام «محمدحسين لطيفي» ما را به ياد سريال‌هايي مي‌اندازد كه هر كدامشان خاطرات روزگاري از زندگي‌مان را در ذهن ما به ثبت رسانده است؛ از «كت جادويي» گرفته تا سريال «وفا».
سپيده آماده
نام «محمدحسين لطيفي» ما را به ياد سريال‌هايي مي‌اندازد كه هر كدامشان خاطرات روزگاري از زندگي‌مان را در ذهن ما به ثبت رسانده است؛ از «كت جادويي» گرفته تا سريال «وفا».
 اين روزها هم لطيفي بار ديگر شانس خود را در مديوم تلويزيون آزموده و دست بر قضا تا به امروز مانند دفعات گذشته موفق از بوته آزمايش بيرون آمده است. هرچند لطيفي، كارگرداني خود را از سينما و با فيلم «سرعت در ساعت 75» كليد زد اما غالب مردم لطيفي را با سريال كت جادويي‌اش شناختند. سريالي كه در سال 77 به آنتن شبكه سوم سيما رفت و با محوريت فانتزي‌اش، توانست قاپ مخاطبان آن روزهاي تلويزيون را بدزدد. دو سال بعد لطيفي بار ديگر با سريال جديدي به آنتن شبكه سوم سيما بازگشت؛ «همسايه‌ها» با تم مخاطب‌پسند و بازيگران محبوبش توانست با اقبال مردم روبه‌رو شود و مسير را براي موفقيت‌هاي بعدي لطيفي بگشايد. از سال 79 به بعد لطيفي با سريال‌هايي مانند «سفر سبز» و «فرار بزرگ» بار ديگر در رسانه ملي هنرنمايي كرد، اما هيچ كدام از سريال‌هايش نتوانستند به اندازه «وفا» نام لطيفي را بر سر زبان‌ها بيندازد. سريال وفا راوي عشق ژوبين جوان يهودي به وفا دختر مسلمان بود به دليل همزماني‌اش با ايام نوروز و داستان پركشش توانسته بود با اقبال دور از انتظاري از سوي مخاطبان روبه‌رو شود. «صاحبدلان» و «نردبام آسمان» ديگر سريال‌هاي لطيفي پيش از پروژه «دودكش» بودند؛ سريالي كه در آنتن رمضاني سال 82 جاي گرفت و نه‌تنها در روزهاي رمضان سال 92 كه در دوره‌هاي بازپخشش هم همواره با مخاطبان گسترده‌اي روبه‌رو شد تا به آنجايي كه اين روزها شبكه پنج سيما براي آنتن خالي مانده خود بازپخش اين سريال را انتخاب كرد تا از نظر تعداد مخاطبان شبانه خود مطمئن باشد. از شنبه هفته گذشته لطيفي با سريالي ديگر بار ديگر به شبكه سوم سيما بازگشته است؛ «تنهايي ليلا» كه به گفته خودش برگرفته از زندگي ميرداماد است. سريال داستان محمد را روايت مي‌كند كه پس از زلزله‌اي كه در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولي امامزاده‌اي شده است. ورود ليلا به زندگي محمد او را در مرحله امتحان ايمان و پاكدامني قرار مي‌دهد و ردپاي عشقي را در زندگي او به يادگار مي‌گذارد، سريال اما از پايان داستان آغاز مي‌شود، محمد از دنيا رفته است و ليلا تنها از او فرزندي را به يادگار دارد. بازي خوب بهروز شعيبي و ليلا زارع در كنار ريتم و ضرباهنگ مناسب سريال باعث شده است مخاطبان شبانگاهي شبكه سوم سيما با داستان تنهايي ليلا همذات‌پنداري كنند و سريال بتواند در طول مدت كمي، مخاطبان متعددي را به خود اختصاص دهد. بايد منتظر ماند و ديد كه «تنهايي ليلا» مي‌تواند ادامه‌دهنده روند مخاطب‌پسندي سريال‌هاي لطيفي باشد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار