کد خبر: 653596
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
بيژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»
ذوالفقار نسب گفت: مطمئنا وضعيت فني تيم نسبت به بازي مقابل نيجريه بايد بهتر شده باشد و بتوان انتظار بازي زيباتري را داشت.
انتظار پيروزي مقابل آرژانيتن عاقلانه نيستجوان‌آنلاين: بيژن ذوالفقارنسب، كارشناس فوتبال در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به ديدار دوم ايران مقابل آرژانتين در مسابقات جام‌جهاني اظهار داشت: بازي ايران مقابل نيجريه بسيار هدفمند بود و بيشتر سازماندهي دفاعي شده بود و اصلا اشتباهي در برنامه تيم ملي وجود نداشت و چنانچه بازي امشب هم به همان منوال باشد، فكر مي‌كنم بتوان بازي خوبي را برگزار كرد.
 
ذوالفقارنسب ادامه داد: مطمئنا وضعيت فني تيم نسبت به بازي مقابل نيجريه بايد بهتر شده باشد و بتوان انتظار بازي زيباتري را داشت.
 
وي افزود: در بازي ايران مقابل آرژانتين بسيار غير عاقلانه است كه انتظار پيروزي وجود داشته باشد.
اين كارشناس فوتبال در رابطه با سيستم بازي ايران مقابل آرژانتين گفت: به نظر مي‌رسد سيستم بازي مانند همان سيستم بسته و دفاعي در بازي اول باشد؛ چرا كه آن روش، روش مناسبي است، البته اگر تيم تمركز لازم را داشته باشد.
 
ذوالفقار نسب عنوان كرد: فکر می‌کنم نوع بازی آرژانتین با نیجریه تفاوت زیادی دارد و اگر به همان روش ديدار نيجريه بازی کنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم و بازی با تساوی به پایان برسد یک شاهکار را رقم زده‌ایم.
 
اين كارشناس فوتبال در مورد بازی سوم و ديدار با بوسنی گفت: باید منتظر دیدار بوسنی و نیجریه باشیم و سپس در خصوص عملكرد تيم صحبت كنيم. نوع بازی بوسنی با نیجریه متفاوت است. بازی این دو تیم برای ایران بسیار حیاتی است و باید ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.
 
وي در پايان يادآور شد: اميدوارم كه تيم‌ كشورمان با تمركز كار كند و باهوش باشند و مرتكب اشتباه‌هاي بزرگ نشوند.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
1
چون درنظرسنجی محدودیت اعمال نظروجودداشت لاجرم نظرخودرادرموردسوال اینجامطرح میکنم
اشتباهات داوری مسئله ای نیست که فقط درمورد بازی ایران اتفاق افتاده باشد اشتباه داوری بخشی ازبازی است که دراختیارمانیست امابخشی که دراختیارماس عبارت است از1.پرهیزاز اجرای دریبلهای ناموفق درنزدیک 18قدم
2.پرهیزازرهاکردن بازیکنی حرفه ای مثل مسی
3.پرهیزازتعویض نامربوط دردقایق پایانی بازی واوردن نیروی تهاجمی به جای نیروی دفاعی که بعلت تغافل دراین خصوص ازسوی کارشناسان ازاقای کیروش هیچگونه انتقادی نمیشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار