کد خبر: 648280
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداری پلیس تهران فردی را که در پوشش کارشناس بنگاه مسکن از جویندگان خانه یک میلیارد تومان اخاذی کرده بود را دستگیری کردند.

کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداری پلیس تهران فردی را که در پوشش کارشناس بنگاه مسکن از جویندگان خانه یک میلیارد تومان اخاذی کرده بود را دستگیری کردند.

در هجدهم دی ماه سال 91، فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 4 تهران و طرح شکایتی اعلام داشت که مدیر جوان یک بنگاه مسکن واقع در خیابان مجیدیه شمالی – محدوده میدان ملت اقدام به کلاهبرداری از وی و تعداد دیگری از افراد کرده و پس از آن نیز متواری شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات بعمل آمده از مالباختگان مشخص شد که یکی از مجرمان سابقه دار بنام "حسین" ( متول 1362 ) با جلب اعتماد یکی از بستگان ، به عنوان مدیر در بنگاه مسکن این شخص مشغول بکار شده و پس از گذشت مدتی ، در طول یک سال گذشته و به بهانه پیدا کردن آپارتمان با شرایط اجاره مناسب، اقدام به گرفتن پول در قالب ودیعه از افراد کرده و پس از گذشت مدتی و افزایش تعداد افراد ( مالباختگان ) از محل کار و سکونت خود متواری شده است.

با افزایش تعداد مالباختگان و ارزش مالی پرونده ، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و نهایتا متهم در هجدهم اردیبهشت ماه امسال، در مخفیگاهش واقع در بومهن دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به برآورد یک میلیارد تومانی این پرونده اعلام کرد : با توجه به تعدد تعداد مالباختگان، سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و احتمال افزایش تعداد شکات و مالباختگان، از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفتند، دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار