کد خبر: 636970
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
عضو شورای شهر خارگ عنوان کرد :
عضو شورای شهر خارگ بر لزوم استفاده از اسکله جفره، برای کاهش زمان تردد دریایی شناورهای خارگ تأکید کرد.

بهروز خواجه در نشستی با حضور فرماندار بوشهر اظهار داشت: خارگ یکی از 14 منطقه استراتژیک دنیا محسوب می‌شود و باید نگاه ویژه‌ای به آن صورت گیرد وباید خدمات ویژه‌ای به مردم به عنوان پدافند غیرعامل اختصاص داده شود.

 وی با اشاره به تردد دریایی جزیره خارگ عنوان کرد: برای بهبود تردد دریایی این جزیره، اسکله جفره و جلالی بوشهر، توانایی پهلودهی به کشتی‌های مسافربری خارگ را دارد و می‌توان با استقرار یک ترمینال پیش ساخته آن را راه اندازی کرد و در این صورت 45 دقیقه در مدت زمان سفر کاهش خواهیم داشت و این به نفع مردم خواهد بود.

عضو شورای شهر خارگ تصریح کرد: بسیاری از ادارات در خارگ نمایندگی ندارند و مردم برای کوچکترین کار خود باید به شهرهای همجوار تردد کنند،  پلیس +10 یکی از نیازهایی است که همواره در خارگ دیده می‌شود تا علاوه بر راحتی مردم، زمان و هزینه کمتری هم برای آنان به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در بحث مسکن مهر برخلاف سایر نقاط کشور، با توجه به عدم مالکیت زمین، فضایی برای این کار اختصاص داده نشد و لذا ما امیدواریم برای سرریز جمعیت در سالهای آینده از هم اکنون فکری اندیشیده شود و در شهرهایی مثل عالی شهر یا شهرهایی دیگر به مردم خارگ زمین تعلق گیرد تا در هنگام بازنشستگی یا فرزندان آن‌ها در آن سکنی گزینند.

خواجه اشاره داشت: بحث درآمدزایی خارگ به عنوان اصلی‌ترین برنامه مطرح است و امیدوارم با توجه به اینکه عمده درآمد شهرداری از محل ساخت و سازها به ویژه برای شرکت نفت است و در این زمینه نیز دستگاه‌هایی همچون بچینگ خریداری شده است، یک معدن هم برای تامین مصالح مورد نیاز و هم درآمدزایی شهرداری اختصاص داده شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر