کد خبر: 633863
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
آمريكا در محاصره سرما و بوران
در روز ولنتاين و تاكنو 21 تن جان خود را از دست داده اند. در نيويورك خودروي برف روب يك زن باردار 36 را به طرز بسيار ناگواري زير گرفت و له كرد. پزشكان به دنبال اين هستند كه دست كم بچه اين زن را نجات دهند كه بر اساس منابع بيمارستاني داراي وضعيت بسيار بدي است.

جوان آنلاين: اگر چه روز چهارشنبه هواشناسان آمريكايي هشدار داده بودند كه طوفان يخ بخش هاي زيادي از مناطق و ايالت هاي آمريكا را در بر خواهد گرفت،‌ اما هيچ گروه و نهادي نتوانست براي جلوگيري از كشتار مردم قدمي بردارد.

بر اساس تازه ترين اخبار كه به طور رسمي منتشر شده تا كنون حدود 21 تن جان خود را از دست داده اند. سرماي شديد و طوفان يخ باعث قطعي آب،‌ گاز و برق شده است و همين مسئله زندگي را در مناطق مختلف بسيار سخت و عملا غيرممكن كرده است.

برف و يخبندان كه از آخرين ساعت هاي روز چهارشنبه و روز پنج شنبه مناطق جنوب و جنوب شرقي آمريكا آغاز شده هزاران پرواز را نيز به حالت تعليق درآورده است. فاكس نيوز در اين باره نوشت كه بارش سنگين و يخبندان كه باعث قطع شدن آب و برق و گاز شده در روزهاي جمعه، شنبه و يكشنبه ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش فاكس نيوز در روز ولنتاين و تاكنو 21 تن جان خود را از دست داده اند. در نيويورك خودروي برف روب يك زن باردار 36 را به طرز بسيار ناگواري زير گرفت و له كرد. پزشكان به دنبال اين هستند كه دست كم بچه اين زن را نجات دهند كه بر اساس منابع بيمارستاني داراي وضعيت بسيار بدي است. بر اين اساس مرحله دوم طوفان و برف از جمعه آغاز شده است كه طي روزهاي بعدي ادامه خواهد يافت.

اگر چه كاروليناي شمالي و جنوبي، جورجيا بيشترين برف و طوفان را شاهد بوده است اما سرما و طوفان بر سراسر آمريكا حاكم بوده و تا كنون بيش از شش هزار و 500 پرواز را تعليق و موجب بسته شدن مدارس، ‌شركت هاي مختلف، مراكز دولتي شده است.

مردم در واشنگتن ، فيلادلفيا، نيويورك، ‌نيوجرسي،‌ آتلانتا و ... به شدت تهديد مي شوند و مقامات تاكيد كرده اند كه فكر احمقانه (براي دريافت كمك) نكيند و از خود،‌ خانواده، ‌اقوام و همسايه هايتان مراقب به عمل آوريد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جواد
|
-
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
1
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام

آخه كسي نيست كه به اين بدبختا... كمك كنه

...

خب سوپرمن چطور؟ مرد عنكبوتي؟ بن10؟

فك كنيم كه اگه قرار بود توي ايران چنين مشكلي مدتها پيش بياد چه ميشد و برخي چه سروصدايي كه به پا نمي كردند.

موفق باشيد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار