کد خبر: 600645
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش تهران گفت: شنبه ۱۵ تیر آخرین روز ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس است، فرصت ثبت‌نام تا کنون تمدید نشده است اما دانش‌آموزانی که موفق به ثبت‌نام نشدند پس از ۱۵تیر می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.
تسنیم: حسین مفیدی نیا در پاسخ به این پرسش که دانش‌آموزانی که تاکنون موفق به ثبت نام در مدرسه نشده‌‌اند پس از پایان فرصت ثبت‌نام تکلیفشان چه می‌شود و آیا ممکن است فرصت ثبت‌نام تمدید شود؟ اظهار داشت: هنوز فرصت ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس تمدید نشده است باید بگویم که ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس از 5 خرداد شروع شده و تا 15 تیر ادامه دارد و تا کنون حدود 90 درصد از دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: شنبه 15 تیر آخرین فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس است و اگر فرصت ثبت‌نام تمدید هم نشود، خانواده‌هایی که در تاریخ‌های مشخص شده موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند بازهم به مدرسه محل زندگی خود مراجعه و درخواست ثبت‌نام داشته باشند.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه اگر خانواده‌ها پس از پایان فرصت ثبت‌نام به مدرسه محل زندگی خود مراجعه کردند اما مدیر مدرسه با آنها همکاری نکرد، گفت: در چنین شرایطی والدین به ستادهای ثبت نام واقع در اداره آموزش و پرورش منطقه محل زندگیشان مراجعه کنند.

مفیدی‌نیا در‌خصوص تخلفات مدارس هنگام ثبت‌نام گفت:عدم اطلاع رسانی دستور العمل های ثبت نام، نام نویسی نکردن از دانش آموزان داخل محدوده، نبود مدیر مدرسه در هنگام ثبت نام و دریافت وجه هنگام ثبت نام از تخلف های مسوولان مدرسه گزارش شده است.

به گزارش تسنیم،‌ ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با شماره تلفن های 88964006-88964033 آماده دریافت و رسیدگی سریع به شکایات یا اعتراض خانواده ها است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار