کد خبر: 511891
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بهاره با حضور معاون برنامه ریزی استانداری،مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری،رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت ،مدیرکل تعزیرات حکومتی،رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ،فرمانداران و شهرداران شهرستانها و دیگر اعضاء در محل معاونت برنامه ریزی استانداری تشکیل گردید.
پورنبوی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت در این جلسه گفت: دولت در حوزه تامین و توزیع کالا با توجه به شرایط خاص خود از همه امکانات خصوصی،دستگاههای دولتی،بانکها استفاده كرده تا محدودیت خاصی برای عرضه کالا وجود نداشته باشد و برحسب تاکیدات استاندار محترم برای ایام پایانی سال برنامه ریزی ها شروع شده و کلیه عواملی که در تامین پوشاک،موادغذایی ، پروتئینی و... درنمایشگاه دخالت دارند فعالیت خود را آغاز كرده اند.
وی افزود: با توجه به نیاز بازار و تقاضای مردم در حدود ۳۰۰ غرفه برای نمایشگاه بهاره پیش بینی شده که ۱۰۵ غرفه درسمنان،۱۰۰ غرفه درشاهرود و میامی،۳۰ غرفه درمهدیشهر،۳۰ غرفه در آرادان و ۳۵ غرفه در دامغان می باشد.
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گفت: جهت برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال و رفاه حال مردم از دستگاهها و ادارات مربوطه انتظار تعامل و همکاری را داریم و دستگاههای متولی تولید جهت حضور گسترده تولید کنندگان در نمایشگاههای استان هماهنگی لازم را داشته باشند و در این امر مهم سازمان را یاری کنند.
وی از دستگاههای دولتی و بخش خصوصی خواست تا در پشتیبانی نمایشگاه از جمله نظارت بر موادغذایی،معرفی تولیدکنندگان جهت ارائه محصولات،استقرار خودپرداز،تامین امنیت نمایشگاه،استقرار شعب سیار بازرسی،ترغیب و معرفی محصولات کشاورزی ،هماهنگی با شرکتهای تعاونی جهت ارائه موادغذایی و اطلاع رسانی مناسب ،سازمان صنعت،معدن و تجارت را دربرپایی نمایشگاه بهاره یاری كنند.
اسلامی راد مدیرکل امنیتی،انتظامی استانداری نیز خاطرنشان کرد: تاکنون برنامه ریزی های خوبی برای نمایشگاه بهاره و تنظیم بازار صورت گرفته است.
وی گفت: ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت مناسب،خدمت رسانی مطلوب به مردم،رفع نواقص نمایشگاه بهاره و اجرای مصوبات جلسات مربوطه تا قبل از برگزاری نمایشگاه از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
جمعه ای رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی گفت: هماهنگی و معرفی تولیدکنندگان برای حضور و عرضه کالا در نمایشگاه بهاره از کارهای مهم و اساسی اتاق بازرگانی است که تولیدکنندگان مناسب را شناسایی کند تا کالای باکیفیت و مناسب در نمایشگاه عرضه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار